Uitzondering Modern Warfare op FP (?)

Pagina: 1
Acties:

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04
Naar aanleiding van dit artikel:
nieuws: Langverwachte Modern Warfare 2-patch voor pc verschenen

Waarom staat dit niet in de meuktracker maar dik op de voorpagina onder de headlines? Ik snap dat het goed gelezen word, maar eigenlijk is het toch puur een simpele update?

Om een voorbeeld te nemen: Valve brengt al ruim 2 jaar gigantische updates uit voor Teamfortress 2, die niet te vergelijken zijn met deze 'kleine' update van Modern Warfare 2. Hierover heb ik nooit iets gelezen op de FP.

Ik snap dat zo'n bericht goed word gelezen, maar het is wel een beetje erg krom, niet?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is nu eenmaal een behoorlijk populaire game (understatement) en er zijn al eerder artikelen over de problemen met de game geplaatst. Dat IW dan eindelijk (zo'n 2 maanden later) over de brug komt met een paar oplossingen hiervoor, mag toch wel belicht worden lijkt me. :)

Sowieso is de update eentje die niet handmatig te downloaden is in welke vorm dan ook, omdat dat allemaal automatisch gaat. Het eventuele meuktrackeritem zou dus geen downloadlink kunnen hebben. Dat zou misschien ook wel mee kunnen spelen.

Het bovenstaande is natuurlijk op persoonlijke titel geschreven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-01 02:22
Cloud schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:06:
Het is nu eenmaal een behoorlijk populaire game (understatement) en er zijn al eerder artikelen over de problemen met de game geplaatst. Dat IW dan eindelijk (zo'n 2 maanden later) over de brug komt met een paar oplossingen hiervoor, mag toch wel belicht worden lijkt me. :)
Dat het om bugfixes en balances gaat maakt het alleen maar minder interessant (zeker voor een headline). Als het nu om content patches ging zou het misschien nog enige waarde hebben voor diegenen die het spel niet spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door RaCio op 21-01-2010 00:57 ]