Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] ondersteuning resoluties netbooks

Pagina: 1
Acties:

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tot mijn grote verbazing blijkt tweakers.net niet goed te werken op netbooks (alhoewel ik mij kan herinneren dat dat vroeger wel goed ging). Maar je hebt dus steeds horizontale scrollbalken, wat ervoor zorgt dat je al snel naar een andere site gaat. Nu dacht ik dat device detect dat wat zou verhelpen, en dat is ook zo voor de frontpage als je het op B zet, echter bij het forum gaat alles weer op normale grootte, zonder mogelijkheid van wijziging. Misschien een idee om ook netbook resoluties te gaan ondersteunen op het forum? (600 px breed)

Tijdmachine | Nieuws trends

Verwijderd

Dat is imho gewoon iets waar je rekening mee moet houden bij aanschaf van zo'n ding. En er zijn tegenwoordig steeds meer sites die op 1024 of breder overgaan. Dan kan t.net wel een fix/feature maken maar dan zit je nog met die andere sites.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op het forum zou je in de oude layout kunnen gaan werken, zie dit topic bijvoorbeeld: [feat] ondersteuning resoluties netbooks << dat past prima op een 1024px breed netbookscherm ;)

In de _NG layout moet je ook al een eind komen met het uitschakelen van de tracker.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:00:
Dat is imho gewoon iets waar je rekening mee moet houden bij aanschaf van zo'n ding. En er zijn tegenwoordig steeds meer sites die op 1024 of breder overgaan. Dan kan t.net wel een fix/feature maken maar dan zit je nog met die andere sites.
Het hoeft niet alleen voor netbooks te gelden ;) Telefoons krijgen ook steeds vaker deze resolutie. Zou wel leuk zijn om op het forum te kunnen vanaf je telefoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Touchdomex schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:02:
Zou wel leuk zijn om op het forum te kunnen vanaf je telefoon.
Dat kan je ook al, maar de resolutie werkt dan niet echt mee :9 Verder loopt daar deze thread al voor: Waarom gathering.tweakers.net niet op pda? ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:02:
[...]

Het hoeft niet alleen voor netbooks te gelden ;) Telefoons krijgen ook steeds vaker deze resolutie. Zou wel leuk zijn om op het forum te kunnen vanaf je telefoon.
TS heeft het over 600px breed. Zijn er tegenwoordig telefoons die dat ondersteunen dan?

Anyway, het kwam bij mij over als een tussenstap iig.
Huidige layout > vraag van TS > smartphones en soortgelijk.
Daar was mijn antwoord op gebaseerd. Nogmaals. T.net kan de boel wel aanpassen als ze dat willen maar er zijn dus zat andere sites die dat niet gaan doen. Daarom ook het ietwat harde antwoord dat je daar bij aanschaf rekening mee zou moeten houden.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:10:
[...]

TS heeft het over 600px breed. Zijn er tegenwoordig telefoons die dat ondersteunen dan?
Ligt er net aan hoe jij je telefoon houd ;) Meestal als je scrollt hou je hem anders dan normaal. Tenminste ik wel. Dan haal ik de 600px breed wel ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1