Batterij laadt niet op!

Pagina: 1
Acties:

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon een soortgelijk probleem niet vinden.

Als ik mijn laptop aan het netsnoer aansluit laadt hij niet op, noch geeft hij aan dat hij is aangesloten aan het netsnoer. Normaliter is er een klein lampje naast het plekje waar ik hem in m'n laptop steek maar die brandt ook niet. Ik ben er een tijdje mee bezig geweest, heb eraan gedraaid, heb andere stekkers gebruikt maar geen resultaat. Ik heb een HP Pavilion dv7-1230ed, aangeschaft in april 2009, draaiende op Windows 7 64-bit versie.
Is er een manier om dit zelf op te lossen?

De accu is inmiddels leeg en kan hem nu dus niet meer opstarten!

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Nafi op 20-01-2010 20:50 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12 19:25

Nik

Je voeding kan defect zijn. Kabelbreuk, of een simpele zekering. Maar als andere stekkers ook niet werken (ik ga er wel vanuit dat je goed hebt gekeken naar voltage en dat soort dingen), zou ik eens kijken of er niks is afgebroken bij de aansluiting. Anders even terug naar de zaak waar je 'm gehaald hebt (of een andere computerwinkel) voor een universele voeding. Ook geen resultaat, dan terug naar de fabrikant (of je moet zelf handig genoeg zijn met doormeten en dergelijke, maar omdat je hier een topic maakt denk ik niet dat je daar ervaring mee hebt).

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik zou ermee terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, gezien hij nog geen jaar oud is wordt dit hopelijk onder garantie gefixt. Als je je laptop eigenlijk niet kan missen en liever een paar tientjes uitgeeft zou ik een universele voeding eerst uitproberen (bij de dynabyte ofzo), als dat dan niet werkt weet je dat het probleem in je laptop zit en dan zal ie toch terug moeten.

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Bedankt voor jullie reacties, ik zal morgen of vrijdag even naar de winkel gaan.