Nee, wel met een USB key waarmee ik op me laptop inlog. Veel handiger dan een losse smartcard reader
Ja heb er ook al eens mee gespeeld is voor laptop gebruikers erg makkelijk
maar zie een gebruiker niet achter zijn tower kruipen om er een key in de usb port te stoppen
maar zie een gebruiker niet achter zijn tower kruipen om er een key in de usb port te stoppen
Hangt ervanaf. Op m'n werk staan allemaal pc's met USB aan de voorzijde. Bovendien kan je een soort USB verlengsnoer met een zuignap krijgen.Op dinsdag 06 maart 2001 23:55 schreef Bar72 het volgende:
Ja heb er ook al eens mee gespeeld is voor laptop gebruikers erg makkelijk
Ik heb heel veel geprobeert/getest en werkend gekregen. Tot in productie bij de bank.
Smartcard logon in Windows 2000. Client certificaten op Smartcard, Inloggen op Webservers met smartcard, saven van Private keys op smartcard, s/mime mat smartcard, enz. enz.
Alleen met Gemplus en HP readers. Serieel en USB.
Heel veel problemen gehad. maar gelukkig zijn de meeste opgelost.
Smartcard logon in Windows 2000. Client certificaten op Smartcard, Inloggen op Webservers met smartcard, saven van Private keys op smartcard, s/mime mat smartcard, enz. enz.
Alleen met Gemplus en HP readers. Serieel en USB.
Heel veel problemen gehad. maar gelukkig zijn de meeste opgelost.
Pagina: 1