Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opstartproblemen Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• Scarabeast
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-11 19:16
Hallo iedereen,
Toen ik rond 16.45 vanmiddag mijn PC aan wou zetten ging het allemaal heel erg traag en langzaam. Het duurde zeker 7-10 minuten voordat ik bij het scherm kwam waar ik m'n wachtwoord moest invoeren. Daarna duurde het nog 5 minuten voordat hij op het bureaublad stond.
Vanochtend zette ik mijn PC ook aan, toen was hij nog wel binnen een minuut opgestart zoals altijd....
Ik heb één ding veranderd: ik heb 2x 1GB RAM erbij geplaatst. Voor de rest helemaal niks veranderd.

Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit kan komen?

Bij voorbaat dank,

Groeten,

~Scarabeast~

[ Voor 9% gewijzigd door Scarabeast op 20-01-2010 20:57 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Scarabeast schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:37:
Toen ik rond 16.45 vanmiddag mijn PC aan wou zetten ging het allemaal heel erg traag en langzaam. Het duurde zeker 7-10 minuten voordat ik bij het scherm kwam waar ik m'n wachtwoord moest invoeren. Daarna duurde het nog 5 minuten voordat hij op het bureaublad stond.
Vanochtend zette ik mijn PC ook aan, toen was hij nog wel binnen een minuut opgestart zoals altijd....

Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit kan komen?
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat het kaboutertje in je computer moe was vanmiddag ;) . Maar serieus: met je huidige verhaal valt niets te doen. Je zegt niets over je PC, hardware, software, virusscanner, je hebt nog niets gereproduceerd, niets getest, etc.

je zult dus echt aan de slag moeten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Heb je wellicht je computer geupdate bijv.?

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb je een nieuwe driver geinstalleerd?

• Scarabeast
Haaglander schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:22:
Heb je een nieuwe driver geinstalleerd?
Nopes

• Scarabeast
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:08:
Heb je wellicht je computer geupdate bijv.?
Nopes

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Je kunt natuurlijk vrij eenvoudig kijken of het probleem echt komt door het bijplaatsen van het geheugen door het er eenvoudig weer even uit te halen.

Daarnaast is het hier bij GoT de bedoeling dat je ook zelf eerst onderzoek doet en derhalve is dit topic niet GoT waardig en gooi ik hem dus op slot. Met dat onderzoek bedoel ik dus dat je even de GoT Search gebruikt of Google even raadpleegt.

Lees desnoods even de regeltjes door zodat je weet waaraan een topic moet voldoen. Mocht je tijd over hebben :+ dan kun je misschien het volledige Algemeen Beleid nog doornemen, daar vind je namelijk iets meer uitleg dan in de eerder genoemde link.

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 20-01-2010 23:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.