Garantie mijn videokaart..

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hallo,

Heb eigenlijk een korte vraag, die ik via google en andere sites niet exact te weten kan komen.

Ik heb hier een Geforce 9800gt liggen van Point of View...die ong 1,5 jaar oud is, maar die is niet goed meer. En nu wil ik weten hoeveel jaar(en) garantie op deze videokaart zit. Op sommige sites zie ik 1 andere weer 2 en soms zelfs 3jaar garantie....Kan iemand even bevestigen hoeveel jaar(en) garantie op deze kaart zit?

MVG :)

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-05 11:58
Wat zegt de (web)winkel waar je jouw 9800gt vandaan hebt, ik neem aan dat je toch wel even de moeite hebt genomen hen te mailen voordat je dit topic opent? Zo niet, wat gaf de support van PoV aan?

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Okki5 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:23:
Wat zegt de (web)winkel waar je jouw 9800gt vandaan hebt, ik neem aan dat je toch wel even de moeite hebt genomen hen te mailen voordat je dit topic opent? Zo niet, wat gaf de support van PoV aan?
Ik heb het bij een lokale winkel hier gekocht, maar die wist het niet 100% zeker hij dacht van 2jaar, dus vandaar ik denk ik vraag het hier, misschien weten mensen het hier of ze hebben er ervaring mee...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het antwoord van Okki5 is inderdaad het juiste. Neem contact op met je leverancier, dat is je aanspreekpunt voor garantiezaken.
Omdat dat toch het minimale is dat je eerst moet doen, en omdat dit topic hier niet thuishoort (garantiezaken mogen in Shopping Forum) gaat dit topic op slot.

Mocht er onduidelijkheid bestaan over de garantie of je loopt tegen andere zaken aan dan kun je daar een topic over openen in Shopping Forum als je het antwoord daar niet kunt vinden.

Dit topic is gesloten.