Asus pre installed spul

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb een vraagje over alle Asus programma's die op m'n nieuwe laptop zitten.

Asus: Ai Recovery, AP Bank, Copy Protect, Data Security Manager, FancyStart, Lifeframe3, Lifeupdate, MultiFrame, Power4gear Hybrid, Smartlogon, Splendid Video Enhancement Technology, Virtual Camera, Webstorage.

Wat kan ik er mee? Welke kunnen absoluut weg? Ik gebruik de rotzooi volgens mij toch niet, maar welke zijn handig en kan ik het beste op m'n laptop laten staan? Welke kunnen weg? Heel erg bedankt als iemand hier meer vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat handig is hangt helemaal af van wat je met het ding gaat doen. Ik zou een image trekken van de install zoals ie was, en daarna formatteren en vers een installatie er op zetten van je favo OS + apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:45
Gooi ze eens één voor één door google en kijk welke jij handig vindt. Handige programma's is niets universeel..

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer ze gewoon uit en progs die je niet boeiend vind gooi je weg.
Op mijn notebook heb ik het ook zo gedaan, er waren een paar tooltjes wel handig (controlcenter dat laat zien of je wlan, bt, de webcam e.d. aan hebt staan of niet) en de rest heb ik er gewoon vanaf gesmeten. Je kunt het altijd nog wel een keertje herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik er een aantal dingen afgegooid heb valt m'n netwerk te pas en te onpas weg. Kan dit gebeuren indien je programma's eraf aan t gooien bent? Iig bedankt voor de tips, wist niet goed waar ik moest beginnen.

edit: doet het nu prima, ook m'n downloadsnelheid is nu optimaal via de wifi, eerst ging die van laag naar hoog geen constante snelheid. Kwam denk ik door die liveupdate. Wat mij betreft kan ie dicht, ben iig geholpen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:31:
Nu ik er een aantal dingen afgegooid heb valt m'n netwerk te pas en te onpas weg. Kan dit gebeuren indien je programma's eraf aan t gooien bent? Iig bedankt voor de tips, wist niet goed waar ik moest beginnen
Tenzij dat programma bij het verwijderen de LAN-drivers meeneemt zou zoiets niet mogen gebeuren.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1