Toon posts:

Goedkope MacBooks Iemand ervaring met deze verkoper?

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kwam op marktplaats deze advertentie tegen:
http://link.marktplaats.nl/310331325
Advertentie wordt steeds opnieuw geplaatst dus kan zijn dan deze link niet lang werkt.

*snip* dit deel is niet nodig! Iedereen kan zelf zoeken.

Ophalen kan en ook betalen bij afhaling dus geen geld overmaken vooraf o.i.d.

Toch is het een opmerkelijke aanbieding ondaks de uitleg bij de prijzen.

Ben benieuwd of er iemand ervaringen heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 13:46 ]

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dit kan in een TR ;)

Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook, maar als je de kans hebt om hem zelf op te halen en het daar te betalen moet je het gewoon proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 13:45 ]

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-01 18:16
€1049,- is toch de normale prijs voor dit model, als je (studenten)korting weglaat? Ik zie niet wat er zo vreemd aan deze prijs is. Maar als de prijs normaal is zou ik hem gewoon bij een "echte" Apple verkooppunt kopen, die lijken mij betrouwbaarder dan iemand die via Marktplaats zijn waren aanbied.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nee, dat is niet een vrij normale prijs :) Als ik via mijn surfspot account inlog kan ik de 15" 2,53GHz voor 1287 euro krijgen. De langzamere 15" is er wel voor 1056 maar daar gaat het nu niet over.

Verwijderd

@Thierry Veel grote voor ons onbekende bedrijven bieden hun waar aan via Marktplaats, kijk maar eens naar de topadvertenties bijvoorbeeld. Je ziet daar vaak genoeg een Wehkamp of iets dergelijks in staan.

@TS Ik zou een afspraak maken en langsgaan en uiteraard vragen om KVK etc en dan een bewijs van betaling vragen aan de verkoper.

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:25:
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook, maar als je de kans hebt om hem zelf op te halen en het daar te betalen moet je het gewoon proberen.
QFT.

Lees even Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten goed door. Als je je daaraan houdt dan kan je weinig gebeuren (dus boter bij de vis deel). Verder kun je dit zelf naspeuren en aangezien dit geen zakelijke verkoper is met een eigen winkel, gooi ik deze -bij gebrek aan discussiewaarde- op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.