Weet iemand of het mogelijk is om met 3 stuks Matrox TripleHead2Go apparaten
maar liefst 9 monitoren met DVI aansluiting (onafhankelijk van elkaar, dus elke monitor een andere content)
aan te sturen met slechts 1 Ati Radeon HD5750 grafische kaart?
Ik heb het onderstaande in gedachten (niet voor mezelf maar voor een werkproject)
om 9 monitoren aan te sturen op 1 computer met 1 grafische kaart, in de hoop dat dit werkt uiteraard (onder Windows7):
Een HD5750 heeft als ik me niet vergis 2x Dual Link DVI & 1x Displayport (+1 HDMI1.3) aan boord.
Als ik dan:
1. de 1e TripleHead2Go Digital aansluit op PC DVI poort 1
2. de 2e TripleHead2Go Digital aansluit op PC DVI poort 2
3. de 3e TripleHead2Go Digital aansluit op PC Displayport via een actieve DP naar DVI adapter
Kantnoot: Bovenstaande is uiteraard niet met het oog op gaming doeleinden, maar voor kantoor applicaties.
maar liefst 9 monitoren met DVI aansluiting (onafhankelijk van elkaar, dus elke monitor een andere content)
aan te sturen met slechts 1 Ati Radeon HD5750 grafische kaart?
Ik heb het onderstaande in gedachten (niet voor mezelf maar voor een werkproject)
om 9 monitoren aan te sturen op 1 computer met 1 grafische kaart, in de hoop dat dit werkt uiteraard (onder Windows7):
Een HD5750 heeft als ik me niet vergis 2x Dual Link DVI & 1x Displayport (+1 HDMI1.3) aan boord.
Als ik dan:
1. de 1e TripleHead2Go Digital aansluit op PC DVI poort 1
2. de 2e TripleHead2Go Digital aansluit op PC DVI poort 2
3. de 3e TripleHead2Go Digital aansluit op PC Displayport via een actieve DP naar DVI adapter
Kantnoot: Bovenstaande is uiteraard niet met het oog op gaming doeleinden, maar voor kantoor applicaties.
[ Voor 10% gewijzigd door PaulX op 20-01-2010 14:10 ]
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)