bladerwieltje 3e muisknop instellen Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 1.802 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Het indrukbare bladerwieltje ,dus derde muisknop van mijn muis kon ik in windows XP een functie geven.
Ik gebruikte het altijd voor "pagina terug".
Ik vond dit heel erg handig en comfortabel.
Helaas schijnt dit niet meer instelbaar te zijn in Windows 7, althans ik kan er helemaal nergens iets over vinden.
Wie weet hier iets over?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299488

Configuratiescherm ->Hardware en geluiden ->Instellingen voor muisklikken instellen
Misschien? Ik heb zelf geen muis om het uit te proberen,.
Wellicht een driver installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Anoniem: 299488 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:11:
Configuratiescherm ->Hardware en geluiden ->Instellingen voor muisklikken instellen
Misschien? Ik heb zelf geen muis om het uit te proberen,.
Wellicht een driver installeren?
Met alle respect, maar uit mijn vraag blijkt volgens mij toch wel duidelijk dat ik dit ook wel begrijp.
Anders had ik het in Windows XP natuurlijk ook niet kunnen instellen.
Ook heb ik echt wel gezocht in dit forum,Microsoft en ge-Googled.
"Drivers" zijn om een muis te herkennen en zijn over het algemeen niet om instellingen te veranderen.
Daarvoor had je voordat windows 7 er was Mouseware van Logitech.
Nu heb je Setpoint van Logitech.
Maar dat is de oplossing niet.
Windows XP had heel simpel in zijn muis-instellingen een optie om de klikfunctie van het bladerwieltje een functie toe te kennen.
En die is in Windows 7 weg.
Dus dat is de vraag
Waar is die functie gebleven en/of hoe kan ik dat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 11:01

mvh

State Governor

Is het dan niet zo dat je in de Logitech-driver ook functies kunt toewijzen? Bij mijn weten is dat met mijn Razer wel het geval.

Twee tips: vermeld ook even welke muis je hebt, en doe niet na elke halve regel een enter.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MatMich schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:35:
[...]
Nu heb je Setpoint van Logitech
Waarom niet?

Voor zover ik weet zit het niet in windows 7, maar moet je een programma van derden gebruiken daarvoor.
Althans, ik heb het niet in mijn Windows 7, maar na het installeren van Setpoint kan ik de knoppen toewijzen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

[...]
...
Windows XP had heel simpel in zijn muis-instellingen een optie om de klikfunctie van het bladerwieltje een functie toe te kennen.
Waar ergens 8)7 Ik heb hier nog 2 computers met Windows XP SP3, beide met een scroll muis waarmee je ook kan klikken en ik vind nergens terug onder de instellingen van mijn Muis in het Configuratiescherm waar ik deze functie zou kunnen aanpassen (Microsoft Basic Optical & Microsoft Optical Wireless Mouse 700 v2)

In Windows 7 daarentegen kan ik de functie die jij vraagt wel instellen (Configuratiescherm > Muis), wat jij dus blijkbaar niet kan? Misschien zal het toch iets te maken hebben met de driver? In XP is mijn muis geïnstalleerd zonder driver, namelijk als HID-compliant mouse (Plug & Play zeg maar), in Windows 7 heb ik wel de Microsoft Mouse Driver geïnstalleerd. Maar de functie is dus niet verdwenen, zoals je kan zien op onderstaande screenshot.

Windows XP
Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/screenshots/screenshot_2010-01-20_15-31-26.png

Windows7
Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/screenshots/screenshot_2010-01-20_15-28-38.png

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 20-01-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
8)7
Anandus heeft het dus net als ik ook niet en jij hebt in XP het scherm wat ik nu in Windows 7 heb als ik naar jouw schermafbeeldingen kijk.
Het is nu toch wel erg bizar hoor.
Want ik heb verder dezelfde muis en Windows 7
Dit is raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
deblaauwn schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:38:
<knipje>
Twee tips: vermeld ook even welke muis je hebt, en doe niet na elke halve regel een enter.
Het gaat niet om de muis die deed het nl in XP ook al gewoon.
Het gaat om de settings van de software bij een standaard PS/2 muis.

*knip* Blijf gewoon on-topic...

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:02
Als je nou is luistert naar de 1e reply die je krijgt en is gaat kijken naar de drivers van je muis is probleem al opgelost denk ik.

Dat anandus het wel heeft en KimG het precies andersom heeft geeft aan dat hun dus bepaalde drivers wel hebben die het instellen van die optie mogelijk maken. Volgens mij heb jij niet helemaal door dat er door muisdrivers opties bij je configuratiescherm kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat die optie om een taak aan het klikken op het muiswiel toch echt uit een driverprogramma als logitech setpoint of de MS mousedriver komt. Ik kan het namelijk wel instellen in setpoint, maar niet in het configuratiescherm... en dat had ik ook onder XP al.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
*knip*

In dat plaatje met de muis eigenschappen in windows7 van KimG, staat microsoft intellipoint, als ik op de micorosft website zoek naar IntelliPoint, krijg je een programmatje voor microsoft muizen, zoals SetPoint voor logitech muizen is.
Want ik krijg het zelfde menu als KimG's windows XP plaatje laat zien, en ik heb ook windows 7.

Dus het is waarschijnlijk toch software die al geinstalleerd was op XP.

edit: de 2 replies hierboven komt op het zelfde neer, ik ben sloom...

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Met alle respect, maar uit mijn vraag blijkt volgens mij toch wel duidelijk dat ik dit ook wel begrijp.
"Drivers" zijn om een muis te herkennen en zijn over het algemeen niet om instellingen te veranderen.
Dus dat is de vraag
De driver wordt geinstalleerd om de volledige functionaliteit te benutten.
Mij buurmand heeft een gamersmuis (weet de exacte modelnummer niet, is ook niet van belang)
Die heeft ook meerdere knopjes en functies die instelbaar zijn.
Hiervoor heeft hij daadwerkelijk de driver moeten installeren.

Hij kon dan bij muisinstellingen alles instellen.
Bij mij staat er Synaptics touch-aanwijs apparaat, omdat ik op de laptop zit.
Zie je daar wel je eigen muis bijstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MatMich schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:23:
En verder:
Als een zin kort is en eindigt met een punt geef je volgens mij een enter.
Ik vind dat namelijk makkelijker lezen.
Maar eerlijk gezegd...wat boeit het?

Kortom weinig relevant
Nee zo werkt het dus niet. Enters gebruik je om alinea's te maken, niet om elke zin zijn eigen regel te geven. Dat leest enorm irritant. Daarom boeit het dus, je posts zijn zo geen lopende verhalen en dat lees gewoon enorm onplezierig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Craven87 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:32:
Als je nou is luistert naar de 1e reply die je krijgt en is gaat kijken naar de drivers van je muis is probleem al opgelost denk ik.

Dat anandus het wel heeft en KimG het precies andersom heeft geeft aan dat hun dus bepaalde drivers wel hebben die het instellen van die optie mogelijk maken. Volgens mij heb jij niet helemaal door dat er door muisdrivers opties bij je configuratiescherm kunnen komen.
Dat heb ik wel door, alleen had ik dezelfde opties in XP zonder ooit een driver voor de muis geinstalleerd te hebben.
Dus het is niet "logisch"
En trouwens wie zegt dat KimG drivers heeft geinstalleerd?
Maar ok ik zal nog een keer proberen om de drivers te installeren (ik had dat nl al een keer gedaan) en laat het weten

[ Voor 7% gewijzigd door MatMich op 21-01-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tsurany schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:43:
[...]

Nee zo werkt het dus niet. Enters gebruik je om alinea's te maken, niet om elke zin zijn eigen regel te geven. Dat leest enorm irritant. Daarom boeit het dus, je posts zijn zo geen lopende verhalen en dat lees gewoon enorm onplezierig.
Ok, sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Als het een Logitech muis is (en zo niet dan koop je er maar één :+ ): probeer http://uberoptions.net/ eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
Dus dat is de vraag
Meld de dingen die je al weet/gedaan hebt voortaan even in je 1e post ;)
Scheelt ook ons een hoop werk...

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Nog even om alle mensen die het toch "echt beter" weten te informeren deze info.
Ik heb een LogitechmuisM-BT58 een oud muisje maar heeft altijd prima in Windows XP gewerkt zonder dat ik er ooit een driver voor geinstalleerd had, dat vond ik een van de prettige dingen van XP ten opzichte van Windows 98se waar ik toen vandaan kwam.
XP herkende veel meer hardware vanuit de eerste installatie zonder dat je er nog software en drivers voor hoefde te installeren.
Vandaar dat ik zo zeker weet dat het gewoon "out of the box" werkte.
Nu heb ik Windows 7 geinstalleerd en het verhaal is verder bekend want daar gaat het hierboven al de hele tijd over.
Ik heb zojuist Setpoint 4.8 geintalleerd en het enige wat ik krijg is een venster met instellingen om de manier van updaten te configureren (ja, ik heb opnieuw opgestart)

*knip*

Nogmaals ik ben niet gek en ik weet wat ik vraag (ook zonder vraagteken)

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En als je setpoint nou eens opstart? Dan verschijnt er geen schermpje met een afbeelding van een muis en de opties om te configureren? Want nu lijkt het er een beetje op dat dat programma maar moet weten wat jij wilt.

Overigens, om even een vraag uit een eerdere post te be-antwoorden, die vraag over wie er precies zegt dat KimG drivers heeft geinstalleerd... dat staat gewoon in zijn post.

[ Voor 10% gewijzigd door Jester-NL op 21-01-2010 08:52 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 10:51
Je kan ook een moderator inlichten i.p.v. persoonlijk te worden.

Maar je bent zelf ook koppig :) Voor de CAD stations heb ik in de tijd verschillende images gemaakt (SP1, SP2 en SP3). En elke keer heb ik nog setpoint moeten installeren. Misschien had je een aparte XP installatie (Waar OEM er al een driver op had gezet) of is het zonder je weten geïnstalleerd, maar ik ben ook van mening dat je bij XP toch echt een driver nodig had.

Na installatie van setpoint moet je muisconfiguratie interface toch aangepast zijn. Anders misschien een screenshot posten? Ook al in het systeemlog gekeken of wellicht de driver fouten geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neoblime
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01-2010
In Windows 7 kun je muisinstellingen veranderen door te gaan naar venster Configuratiescherm, daar typ in het zoekvenster 'in configuratiescherm zoeken...' rechts bovenaan 'muis'. Meteen verschijn alles over muis middenin het scherm met alle mogelijke muisinstellingen (muisaanwijzer, muisknoppen, muisklikken en ook het derde bladerwieltje, etc) te wijzigen. Hopelijk is dit wat je zocht! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 11:01

mvh

State Governor

MatMich schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:23:
[...]

Het gaat niet om de muis die deed het nl in XP ook al gewoon.
Het gaat om de settings van de software bij een standaard PS/2 muis.

En verder:
Als een zin kort is en eindigt met een punt geef je volgens mij een enter.
Ik vind dat namelijk makkelijker lezen.
Maar eerlijk gezegd...wat boeit het?

Kortom weinig relevant
Het ging mij ook niet om de vraag of de muis al dan niet werkte, maar voor de mensen hier is het makkelijk te weten welke muis je hebt. De antwoorden kunnen dan specifieker worden gegeven en ze hoeven niet te gissen naar een merk/model.

Wat betreft het gebruik van enters sluit ik me aan bij wat boven is gezegd. Kijk maar naar boeken: zo gauw je boven een bepaald niveau uitkomt (groep 4?) staat daar niet elke zin meer op een aparte regel. Mijn excuses als je het als een belediging hebt opgevat, dat was niet mijn bedoeling.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MatMich schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:05:
Sluit het topic maar,
want antwoorden in de lijn van "zit de stekker wel in het stopcontact?" word ik een beetje moe van.
Voor dit soort onbenullige oplossingen kan ik ook een helpdesk bellen, die weten ook nooit iets.
Iedereen hier lijkt te denken dat ik hetm probleem uit mijn duim zuig of zo.
Mazzel 8)7
Maar wat gaat er mis met het installeren van SetPoint dan?
Want het probleem is nu een beetje onduidelijk?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:18:
8)7
...
Want ik heb verder dezelfde muis en Windows 7
Dit is raar.
Ik veronderstel dat je met "dezelfde" doelt op Microsoft Muis die ik heb aangezien deze reactie onmiddellijk na mijn post staat? Als ik een tip mag meegeven, je kan de Microsoft "driver" automatisch installeren via Windows Update in het Configuratiescherm. Mogelijk maakt dat dus de functionaliteit beschikbaar die ik wel heb in Windows 7 en jij niet (maar wel had in XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
anandus schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:07:
[...]
Maar wat gaat er mis met het installeren van SetPoint dan?
Want het probleem is nu een beetje onduidelijk?
Geen idee.Er gaat niets mis, ik kan alleen niets anders opstarten dan een schermpje om een help te openen waar gezegd wordt waar ik op moet klikken om het programma te openen waarop dus ditzelfde schermpje opent, en nog een tabblad met waarop ik de updates kan schedulen 8)7 waarop de cirkel rond is.In het hardware gedeelte van de muis in het configuratiescherm is er bij openen niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:04:
[...]
Geen idee.Er gaat niets mis, ik kan alleen niets anders opstarten dan een schermpje om een help te openen ...
Wat start je dan op? Een programma? Een onderdeel van het configuratiescherm? Wij zien niet wat jij ziet hé :P

Off-topic; als je wilt dat de mede-tweakers je helpen ga je echt wel wat meer details moeten geven, doe het desnoods met screenshots ... (print screen > Paint opstarten > plakken & opslagen (als jpg) & uploaden naar één of andere site (imageshack, flickr, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:En nu is het genoeg geweest.....gaan wij ons hier nu ALLEMAAL even gedragen en on-topic reageren of wordt dat voor sommige mensen een beetje te ingewikkeld....

.....en moet er maar een slotje op?
MatMich schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:34:
Het indrukbare bladerwieltje ,dus derde muisknop van mijn muis kon ik in windows XP een functie geven.
Ik gebruikte het altijd voor "pagina terug".
Ik vond dit heel erg handig en comfortabel.
Helaas schijnt dit niet meer instelbaar te zijn in Windows 7, althans ik kan er helemaal nergens iets over vinden.
Wie weet hier iets over?
Thx
Misschien dat je overigens een volgende keer wat meer info kunt geven in je TS? Het is wel erg karig.....ook had je natuurlijk zelf ook even gebruik kunnen maken van Google of de GoT Search. Je had natuurlijk ook gewoon een stuurprogramma kunnen installeren van de leverancier...zodat je zeker weten alle mogelijkheden van je muis optimaal kunt gebruiken.....maar goed, dat is ook al eerder gezegd.

[ Voor 78% gewijzigd door TheVMaster op 21-01-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
TheVMaster schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:42:
[modbreak]
En nu is het genoeg geweest.....gaan wij ons hier nu ALLEMAAL even gedragen en on-topic reageren of wordt dat voor sommige mensen een beetje te ingewikkeld....
[/modbreak]

.....en moet er maar een slotje op?

[...]

Misschien dat je overigens een volgende keer wat meer info kunt geven in je TS? Het is wel erg karig.....ook had je natuurlijk zelf ook even gebruik kunnen maken van Google of de GoT Search. Je had natuurlijk ook gewoon een stuurprogramma kunnen installeren van de leverancier...zodat je zeker weten alle mogelijkheden van je muis optimaal kunt gebruiken.....maar goed, dat is ook al eerder gezegd.
Het was slimmer geweest om alle info inderdaad in de TS te geven, sorry daarvoor.
Overigens heb ik dat een paar reacties later ook inderdaad gedaan.
Maar ik ben het met je eens, gooi er maar een slot op.Ik heb nu echt teveel "zit de stekker wel in het stopcontact" antwoorden gehad.
En natuurlijk heb ik ook een GOT en Google search gedaan (wat ik volgens mij ook al heb aangegeven in de TS)
Ik zou je bijna willen uitdagen om dan maar te bewijzen dat het hier 0p Got te vinden is.
Maar eerlijk gezegd nogmaals...gooi maar op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:44:
[...]

Het was slimmer geweest om alle info inderdaad in de TS te geven, sorry daarvoor.
Overigens heb ik dat een paar reacties later ook inderdaad gedaan.
Maar ik ben het met je eens, gooi er maar een slot op.Ik heb nu echt teveel "zit de stekker wel in het stopcontact" antwoorden gehad.
En natuurlijk heb ik ook een GOT en Google search gedaan (wat ik volgens mij ook al heb aangegeven in de TS)
Ik zou je bijna willen uitdagen om dan maar te bewijzen dat het hier 0p Got te vinden is.
Maar eerlijk gezegd nogmaals...gooi maar op slot
Slotje erop? Ik neem aan dat je nog geen oplossing heb, of inmiddels al wel?
Vind het overigens zeer merkwaardig dat je dit nu vraagt aan de MOD, je komt met een vraag waar idd veel kritiek op is maar die heb je toch zelf veroorzaakt met "ondankbare" reacties (niet geheel ondankbaar, maar kan het juiste woord niet vinden)

je hebt waarschijnlijk bij je XP installatie een speciale editie geinstalleerd (incl. drivers ofzo , bepaalde drivers dan niet allemaal natuurlijk)

Overigens heb ik het nog even nagevraagd aan mij buurman, en die heeft nu dezelfde muis gekocht voor zijn andere PC, waar ook windows 7 op is geinstalleerd. Ook daar heeft hij het bladerwieltje ingesteld via Setpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Anoniem: 299488 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:00:
[...]

Slotje erop? Ik neem aan dat je nog geen oplossing heb, of inmiddels al wel?
Vind het overigens zeer merkwaardig dat je dit nu vraagt aan de MOD, je komt met een vraag waar idd veel kritiek op is maar die heb je toch zelf veroorzaakt met "ondankbare" reacties (niet geheel ondankbaar, maar kan het juiste woord niet vinden)

je hebt waarschijnlijk bij je XP installatie een speciale editie geinstalleerd (incl. drivers ofzo , bepaalde drivers dan niet allemaal natuurlijk)

Overigens heb ik het nog even nagevraagd aan mij buurman, en die heeft nu dezelfde muis gekocht voor zijn andere PC, waar ook windows 7 op is geinstalleerd. Ook daar heeft hij het bladerwieltje ingesteld via Setpoint.
Het probleem is dat schijnbaar niemand hier de juiste woorden kan vinden.
Als het bij jouw buurman lukt wil nog niet zeggen dat het bij mij wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

MatMich schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 02:04:
[...]

Wat jij beschrijft is simpelweg geen standaard gedrag van SetPoint.
Maak dus even een printscreen, slinger het ergens online en laat ons zien wat je bedoelt, want van "ik kan alleen niets anders opstarten dan een schermpje om een help te openen waar gezegd wordt waar ik op moet klikken om het programma te openen waarop dus ditzelfde schermpje opent," snapt natuurlijk niemand iets. :)

Wat je moet hebben is:
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0574/LSP1.png

Wat heb jij daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 02:04:
[...]

Je bent wel het toppunt van beleefdheid.
Als je niet geholpen wilt worden geef dat dan even aan Mr. IkweetallesBETER
Vraag dan niet om hulp, want alle hulp die je wordt aangeboden sla je direct weg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Anoniem: 299488 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:54:
[...]

Je bent wel het toppunt van beleefdheid.
Als je niet geholpen wilt worden geef dat dan even aan Mr. IkweetallesBETER
Vraag dan niet om hulp, want alle hulp die je wordt aangeboden sla je direct weg,
Ben je boos, pluk een roos.
Zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Het is genoeg geweest. Ik heb jullie eerder in dit topic vriendelijk verzocht om normaa te doen en daarbij on-topic te blijven. Aangezien dat voor sommigen van jullie nogal een probleem blijkt te zijn zit er niets anders op dan dit topic te sluiten.

Indien je hier vragen over hebt schroom dan niet om ze mij via een DM te stellen.

[ Voor 72% gewijzigd door TheVMaster op 22-01-2010 13:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.