Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HTC Hero en heb een probleem met het syncen met Exchange 2007. Het syncen op zich gaat goed, maar ik zie niet alle subfolders.
Nu kan ik inderdaad via menu - mappen kiezen welke mappen ik wil zien. Maar ze staan er niet allemaal bij. Het is compleet willekeurig mijns inziens, welke mappen ik hier kan kiezen.

In outlook 2007 zie ik uiteraard wel alles, en ik kan ook geen verschil ontdekken tussen de ene en de andere map.
Het enige wat mij wel opvalt is dat als ik inlog gewoon op een pc, met Internet Explorere op webmail (OWA), dan zie ik wel alle mappen. Maar als ik dat doe met Firefox of Opera dan zie ik ook niet alle mappen.. Sterker nog dan zie ik dezelfde mappen als als degene die ik kan kiezen binnen de mail applicatie op de Hero..

rarara hoe kan dit..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 13:14
Zou het kunnen liggen aan de tijdslimiet van de op te halen berichten? Ik haal bijvoorbeeld alleen berichten binnen van hooguit 2 weken geleden. Misschien dat sommige mappen alleen maar oudere berichten bevatten en daarom niet opgehaald worden (wilde gok, dat wel).

Sowieso krijg ik op Android de berichten in een map pas wanneer ik eerst de map open en dan nogmaals de synchronisatie start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Topicstarter
Morrar schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:10:
Zou het kunnen liggen aan de tijdslimiet van de op te halen berichten? Ik haal bijvoorbeeld alleen berichten binnen van hooguit 2 weken geleden. Misschien dat sommige mappen alleen maar oudere berichten bevatten en daarom niet opgehaald worden (wilde gok, dat wel).

Sowieso krijg ik op Android de berichten in een map pas wanneer ik eerst de map open en dan nogmaals de synchronisatie start...
Dat is het niet want er staan gewoon recente berichten in die mappen. Maar ik kan de map helemaal niet openen.. Want als ik een map wil openen dan staat hij niet in het rijtje... Dat is dus al het probleem.

Blender....