Toon posts:

een goeie hoofdtelefoon versterker gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sennheiser hd-580 en die gebruik ik euh... altijd.. als ik achter de computerzit. Goed voor plaatsing enzo in games om iemand op te sporen by sound :) LOL

maar euh... hij staat nu direkt op de geluidskaart aangesloten en kan dus niet ingame het geluids niveau instellen. Daarom wil ik een versterktje voor de headphone of is er een programma'tje waar ik hup 1-2-3 de volume kan veranderen :) ??!?

Alvast bedankt
ShaDoW!!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Je kunt bijvoorbeeld een kabel met volumeknop tussen je soundcard en je headphone aanleggen, koop je voor een paar tientjes maar of het echt makkelijk werkt weet ik niet :(.

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. meestal gaat zo'n volumeregelaartje na een tijdje kraken en raar doen.. ook verminderdt de kwaliteit van het geluid omdat het zo pieterpeulig kliene dingen zijn :(

Hoe zoek iets waarmee ik de volume, bass en threble kan regelen.
Liefst niet zo groot als een versterker, want ik moet het wel makkelijk mee kunnen nemen naar een lan party of school.

ShaDoW out

Verwijderd

Topicstarter
ey kewl spul daaro!!!

de mb45 ziet er wel goed uit.. weet je waar je die ergens kan krijgen in NL >?>?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55

Verwijderd

die MF is natuurlijk erg leuk..maar ook flink aan de prijs...

Verwijderd

koop je lekker een logitch cordless desktop, kan je het bovenaan je keyboard instellen, ideaal
Pagina: 1