Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maickd88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik wist niet zeker of ik het hier moest posten of niet, anders even verplaatsen aub.

Ik wil graag een gameserver tracker hebben een redelijke (ivm mijn eigen server) en in een later stadium er zelf een maken (mocht dit mogelijk zijn). Het gaat om het spel JKJA. Tot nu toe heb ik zitten googlen andere forums gevraagd en had geen antwoord gekregen (geen goede) in ieder geval. Weet iemand hier van hoe of wat?
ALs iemand weet hoe je het moet maken is het ook zeer welkom! :)

Alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door maickd88 op 20-01-2010 11:18 ]

• maickd88
:'(

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Maar het is niet nodig om je topic binnen de 24 uur te kicken ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• maickd88
Nah ik dacht zoveel mensen altijd op tweakers dat toch wel iemand binnen het uur had gereageerd, jammer genoeg niet. maarja ik wacht nog maar even af.

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Chekc deze hier kan je namelijk elke game mee tracken door gewoon het ip van de server erin te zetten. Je moet wel even aanmelden bij hun maar ik vind deze ook fijn werken veel gebruikt voor cod4 omdat de ingame zo slecht was en langzaam :P.

http://www.hlsw.org/

• maickd88
Ziet er idd goed uit, straks meteen proberen thuis. , bedankt alvast! :-)

• maickd88
Het werkte niet helemaal perfect. Het duurde lang met connecten als er iemand bij in de server komt dan werd het niet aangetoond in de tool. :'(
Pagina: 1