Toon posts:

Partitie´s van Harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste lui,

Ik heb een tijd geleden mijn harde schijf in 3 partitie´s gedeeld en wil die weer samen in een geheel bijeenbrengen. Weet iemand hoe ik dat kan fixen?

Ik vertrouw op jullie hulp

Groetjes

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
alle data backuppen, partities verwijderen, nieuwe partitie aanmaken, data terugzetten. Dat is imho de beste manier. Je zou ook wat kunnen gaan klooien met partition magic (of gelijkaardige software), maar ook dan heb je best een volledige backup (dus veel tijd win je daar niet mee).

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

en met partition magic aan de gang gaan is ook behoorlijk risicovol, dus back-uppen en helemaal opnieuw beginnen is inderdaad veel beter

je zou in het vervolg de boel in 1 partitie kunnen gooien en als dynamische schijf kunnen verdelen, als je OS dat ondersteund

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Ja , ik zou ook alles gewoon eerst back uppen, vervolgens kan je de partities verwijderen.
Dit bespaart meer tijd dan met part magic de boel proberen te laten samensmelten

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:23
Als je gericht hulp wil hebben dan zal je toch eerst je topic in de juiste sectie moeten plaatsen... dergelijke vragen horen hier: Opslagmedia & I/O Controllers

Je moet ook wat meer informatie geven... Staat er bijvoorbeeld nog data op de hardeschijf wat bewaard moet blijven? Erg belangrijke info...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Er zijn zoals hierboven genoemd genoeg tootljes om mee aan de slag te kunnen.

Omdat we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat gaat dit topic op slot. Daarnaast is het zo dat dit weinig met Overige Hardware te maken heeft, maar prima in Opslagmedia & I/O Controllers kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.