Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overkapping Multifunctional printers

Pagina: 1
Acties:

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Beste Tweakers,

Er is mij de opdracht gegeven om een overkapping te zoeken voor een aantal van onze multifunctionals. Het gaat hier om Xerox Workcentre's 7346 en 7428. De bedoeling is dat ze een in een geventileerde "box" komen, maar toch nog functioneel genoeg om goed te kunnen gebruiken. Dit omdat er anders veel geklaag over de tonergeur die vrijkomt komt.

Is er naar jullie weten een overkapping, of ventilatie-box die er voor zorgt dat de printer stofvrij blijft en de geur kan neutraliseren?

Ikzelf kan wel kleine boxen vinden op de volgende site:

http://www.printsupplies.nl/geluiddempendekap.htm

Maar ik zoek dus dit ongeveer voor ons formaat printer.

Alvast bedankt!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:15
Met zulke complexe machines krijg je dan dus een enorme kast, met diverse openingen, omdat je anders niet bij de glasplaat / papieruitvoer kunt komen. Dat lijkt mij persoonlijk verre van ideaal.

Lijkt me een beter idee om zo'n printer dan in een goed geventileerde ruimte te zetten ofzo ?

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 20-01-2010 10:30 ]

• Powergrim
Het probleem is dat deze ruimte's niet beschikbaar zijn. Het idee van een goed genvtileerd "bushokje" of iets dergelijks was wat er bij ons opkwam.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Een stille afzuiger boven de apparaten is meer dan genoeg, daarvoor hoef je ze niet 'op te sluiten' in een box... en sowieso de apparaten altijd op een goed geventileerde plek plaatsen.

• Powergrim
Dat is inderdaad ook een idee. Ik heb de maintenance monteur gevraagd om er een kijkje te nemen en om met een voorstel voor een afzuigsysteem te komen. Hartelijk bedankt voor de hulp in ieder geval!