Toon posts:

Policy templates niet volledig op client terug te zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende:

Ik heb policys ingesteld op mijn domein controller, de clients nemen deze policys netjes over dus hier zit het probleem niet.
Wat ik wel merk is dat ik op geen enkele client de policys volledig terug kan zien.
Ik ga naar gpedit.msc en open Computer Configuration en open vervolgens Administrative Template. Het enige wat ik dan hieronder zie staan is Windows Components. System enzo mis ik bijvoorbeeld. Nu kan je wel rechtermuis erop doen en een template toevoegen, maar dit zijn dan niet de settings die van het domein komen (zoals eerder aangegeven neemt de client wel die settings over, dit heb ik gecontroleerd door bepaalde zaken die uitgeschakeld zijn welke ik met een policy gepushed heb).

Als ik in mijn winlogon kijk welke terug te vinden is in c:\windows\security\logs dan zie ik hier wel het volgende in terug:

Make a local copy of \DOMEINNAAM.local\sysvol\DOMEINNAAM.local\Policies\{31B2F340-016D-11D2-945F-00C04FB984F9}\Machine\Microsoft\Windows NT\SecEdit\GptTmpl.inf.
GPLinkDomain GPO_INFO_FLAG_BACKGROUND )

No template is defined in GPO \\DOMEINNAAM.local\SysVol\SimHQ.local\Policies\{7E0CB604-D03F-4FD7-9E64-081DAEC38E0B}\Machine.

Process GP template gpt00000.dom.
(hier onze domeinnaam even vervangen voor DOMEINNAAM).

Heeft iemand een idee waar het mis gaat zodat ik op de clients iig terug kan zien wat er via de domein policys geconfigureerd is.

Alle input waardeer ik ten zeerste

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die maar enig idee heeft, mogelijk kan me dat op het juiste spoor zetten :)

• Pimmerd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-01 21:53
GPresult is wat je zoekt volgens mij:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb490915.aspx