Toon posts:

Headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

ik ben al geruime tijd van plan om een headset aan te schaffen. Het zou voornamelijk dienen om te kunnen praten via TS en natuurlijk ook om naar muziek etc te luisteren.

Ik lees vooral hier en ook elders dat creative fatality gaming headset wordt aangeraden.

Mijn collegas die hebben recent de G330 aangeschaft omwille van de neksteun.
Dus zit ik nu in dilemma welke ik zou aankopen.

Enige details : ik draag een bril. is de creative daardoor minder interessant ? (om comfortabel te zitten)

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08

Roytoch

Nietes

Als je veel naar muziek luistert lijkt zo'n G330 me nauwelijks interessant. Echt goed geluid zal er niet uitkomen. Zou je niet beter kijken naar een losse headset/microfoon combinatie of een headset die qua geluidskwaliteit iets meer overtuigt?

Overigens lijkt het me dat als je collega's zo'n headset hebben, er toch een bepaalde mogelijkheid moet zijn voor jou om het ding in ieder geval voor even op je hoofd te zetten. Zo heb je dat in ieder geval afgevangen.

Het is sowieso bij bijvoorbeeld een mediamarkt (weet niet of ze die hebben in Belgie trouwens) wel mogelijk om headsets te beluisteren, dat scheelt ook al wel behoorlijk.

Mijn ervaring met G330-like headsets is trouwens dat ze voor geen meter zitten, maar ik denk dat dat niet voor iedereen geld (Ze worden immers nog wel verkocht).

Gamesessies van meerdere uren (je speelt wow toch?) lijken me niet heel prettig met een headset die niet optimaal op je hoofd zit...

Welles

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aparte combinatie en die stoort me mateloos.
Microfoon werkt niet degelijk en moeten em vlakbij zetten.

en plus ik kreeg ik de volgende kado van mijn vrouw : logitech digital precision gaming headset
maar die zit te strak door de druk op mijn bril en mag em gaan wisselen.

nu ik heb ook een redelijk groot hoofd dus ik vreesde een beetje voor de grote van de creative. (dus wou ik eens horen wat de algemene ervaringen waren)

ze hebben hier ook een mediamarkt en ik zal die ook eens gaan testen daar en idd hij moet goed zitten.