Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows XP Home NL Upgrade Cd kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

• roelfp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:47
Ik heb in 2002 een upgrade pakket Windows XP Home NL aangeschaft. Netjes legaal, in doos, met licentie. Nu wil ik dit op een wat oudere PC installeren die niet aan de systeemvereisten voor Vista of W7 voldoet. Maar de CD zit niet meer in het mapje. Is er iemand die een dergelijk pakket nog thuis heeft liggen en mij op een of andere manier een image van die CD kan leveren?

Verwijderd

Kun je bij MS niet nog de CD bestellen of zo? Of anders misschien via marktplaats een legale CD kopen voor weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 10:16 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb je de licensie nog wel?

Indien dat zo is mag je volgens mij via de minder legale wegen gewoon aan die windows komen, zolang je de legale serial hebt is je installatie uiteindelijk legaal.

(Je hebt er immers al voor betaald, en je voert de legale serial in om het aan te tonen)

[ Voor 19% gewijzigd door BinaryRun op 20-01-2010 10:29 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan nog: da's hier niet de plaats, wij kunnen niet zien of jij echt een sticker hebt of een upgrade recht.
Helaas...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.