Toon posts:

Mobile intel(R) 4 series Express Chipset probleem. help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de aandacht alvast.

Ik zit met het volgende probleem:

het gebeurt bij veel games maar als voorbeeld neem ik even World of Warcraft.
ik haal in rustige gebieden rond de 15-20 fps en in 40 man raids haal ik 2-3 fps.
het ergste is nog ik speel met alles op lowest graphics settings..
mijn vraag dus. hoe kan ik dit verhelpen :(

ik heb een acer travelmate 7730 (nog geen 3 maanden oud).

het systeem:

Mobile intel(R) 4 series Express Chipset (beeldschermadapter)
Intel core 2 Duo CPU @ 2.20 GHZ (beide)
RAM geheugen 4GB
32-bits besturingssysteem

P.S. sorry als dit de verkeerde plek voor mijn vraag is. ben nog niet zo lang lid van Tweakers.
maar de bedoeling is goed!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:29
Drivers updaten kan helpen, verder je resolutie en details zo laag mogelijk zetten.
Intel maakt allesbehalve krachtige GPUs, die dingen zijn bedoeld voor een beetje basic 3D, wat internetten, wat office werk en tegenwoordig ook voor HD video, maar voor serieus gamen komt het niet eens in de buurt van geschikt zijn.

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-03 09:36
Ehm, misschien omdat de Intel 4500(HD) niet voor gaming bedoeld is?

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 01:07:
Drivers updaten kan helpen, verder je resolutie en details zo laag mogelijk zetten.
Intel maakt allesbehalve krachtige GPUs, die dingen zijn bedoeld voor een beetje basic 3D, wat internetten, wat office werk en tegenwoordig ook voor HD video, maar voor serieus gamen komt het niet eens in de buurt van geschikt zijn.
Dat heb ik gedaan, maar op de windows site voor driver updates waren er nogal wat. hoe weet ik waar ik de goede updates kan vinden. Jammer wel, had ik eerder moeten weten. is het misschien een mogelijkheid om hardware te vervangen waardoor hij geschikter wordt ?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05 13:36
KiLLaHeRTz schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 01:07:
Ehm, misschien omdat de Intel 4500(HD) niet voor gaming bedoeld is?
Das een beetje voorbarig om een Intel 4500HD toe te schrijven, in de pricewatch zijn meerdere uitvoeringen met verschillende IGP's en GPU's te vinden...
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 01:11:
[...]

Dat heb ik gedaan, maar op de windows site voor driver updates waren er nogal wat. hoe weet ik waar ik de goede updates kan vinden. Jammer wel, had ik eerder moeten weten. is het misschien een mogelijkheid om hardware te vervangen waardoor hij geschikter wordt ?
Volgens mij kan je voor dat model laptop ook losse videokaarten krijgen, aangezien er 7730 modellen met diverse IGP te krijgen zijn, maar er staan ook modellen met een Nvidia GT9600 in de pricewatch (e.a.).

[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 20-01-2010 04:21 ]

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

MicGlou schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 04:19:
Volgens mij kan je voor dat model laptop ook losse videokaarten krijgen, aangezien er 7730 modellen met diverse IGP te krijgen zijn, maar er staan ook modellen met een Nvidia GT9600 in de pricewatch (e.a.).
Meestal betreft dit modellen met verwisselbare MXM modules en dat is als ik zo heel snel kijk niet het geval bij de 7730.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Pagina: 1