• Gerardus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoi allemaal,

Eerst wil ik even mededelen (en zoals jullie waarschijnlijk ook kunnen zien) dat ik nieuw ben op de Tweakers.net Forums, en ik ben er trots op.

Straf mij a.u.b. niet te hard als ik iets verkeerds doe, ik probeer in ieder geval volgens de regels te posten. :+

Ik had even een vraagje over een bepaalde toetscombinatie die men bij een Mediamarkt in arnhem hebben gebruikt om op te schriven welke Unique ID mijn telefoon had... zodat als men dacht dat ik wat gejat had (niet dat ik dat heb gedaan natuurlijk ;) ) dat ze konden nagaan dat die telefoon van mijzelf was.

Wat is die combinatie? Ik zou dat graag willen weten, i.v.m. een klein project dat ik draai op stage.

Ik weet niet of het toegestaan is om dit te vragen, zo niet, "please lock this topic while letting me know."

In ieder geval bedankt.

G.

ps: Oja, het lijkt erop dat dit een standaard toetsencombinatie is voor meerdere soorten/merken telefoons.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*#06#

Dan krijg je het IMEI nummer.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gerardus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mijn Dank, :)

Topic can be closed.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zoals je in de regels kunt lezen groeten we elkaar constant hier op Tweakers. Hoi en Afsluiting zijn dus niet nodig. Topics worden niet gesloten als de vraag beantwoord is en zelf zoeken is het eerste wat je doet.
Zo kom je via google *#06# tegen voor de IMEI, >*<<*<* voor het servicemenu (> is naar rechts bewegen, < naar links) met allerlei toffe testjes.