Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iso file windows 7 downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een iso bestand van windows 7 proffesional, weet iemand of dit ergens te downloaden is. Het moet geen gekraakte versie oid zijn maar gewoon een orginele iso file die ik op dvd kan branden.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alleen officieel te downloaden van MSDN. Heb je dat niet (weet ik wel zeker, anders zou je hier niet vragen), dan zal je het op andere manieren moeten doen die hier niet besproken mogen worden. Je kan uiteraard altijd een DVD lenen van een kennis die toevallig dezelfde versie heeft.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Ik was er al bang voor, ik heb wel een geldige code maar die irritante computer verkopers zoals HP en Dell leveren nooit geen normale windows cd of dvd bij een nieuwe pc.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:14:
Ik was er al bang voor, ik heb wel een geldige code maar die irritante computer verkopers zoals HP en Dell leveren nooit geen normale windows cd of dvd bij een nieuwe pc.
Meestal krijg je een 'rescue-disk' bij zo'n computer (die vaak gebruikmaakt van een verborgen partitie), heb je die niet bij de hand? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

*knip* Zijn de regels onduidelijk?

[ Voor 85% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2010 23:26 ]

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Ik heb al heel wat computer bij Dell besteld en daar zit eigenlijk altijd een windows CD bij.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:05
*knip* Dit hoef ik niet uit te leggen toch?

Vervolgens kun je met Windows 7 USB tool, een usb stick bootable maken zodat je er Win 7 vanaf kunt installeren. Het fijne aan de tool is dat hij je iso valideert. Met andere woorden, heb je een eigengebreide iso van henkie penkie's window's 7 retarded version, dan doet ie het niet!

op vandaag gebruiken bedrijven als dell en hp bij voorkeur een restore partitie boven cd. Vaak is het zelfs zo dat je moet dokken voor de cd's.

[ Voor 32% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2010 23:25 ]

discogs

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het activeren van zulke recovery partities gaat tijdens het opstarten, je zal dan op een F toets moeten drukken, bijvoorbeeld F9. Staat in het beeld.

@Sander_K, dat is een van de bronnen die volgens mij hier niet genoemd mag worden ;). Zelfde geldt voor loewie. Dat het er is, is leuk, maar MSDN images zijn voor subscribers only en mogen dus niet op andere distributiekanalen verschijnen, officieel gezien ;).

Verwijderd

Hero Of Time schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:39:
Heb je dat niet (weet ik wel zeker, anders zou je hier niet vragen), dan zal je het op andere manieren moeten doen die hier niet besproken mogen worden.
Ja, klopt, en in een autotopic mag je ook niet zeggen dat een auto harder kan dan 120 km/h, anders zou je sommigen nog op ideeen brengen O-)

*knip* En jij hoeft je daar ook niet mee te bemoeien

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2010 23:24 ]

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:36:
[...]

Ja, klopt, en in een autotopic mag je ook niet zeggen dat een auto harder kan dan 120 km/h, anders zou je sommigen nog op ideeen brengen O-)

Lijkt me dat moderators eventueel wel kunnen bepalen wat wel en niet mag, hoef jij niet te doen :)
Better safe than sorry, of een warning/ban ;). Ik kan mij een zeker verleden herinneren waar iemand om hetzelfde vroeg en gelijk een lock op 't topic kreeg omdat het niet conform de regels is (als in vragen naar warez/andere zaken). Misschien dat het versoepeld is ondertussen, geen idee.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:14:
Ik zou zeggen neem even contact op met die in jou ogen irritante computer verkopers om een vervangende dvd te bestellen :+

Voordat dit topic de grenzen die het opzoekt verder nadert doen we hem op slot...Voor meer informatie wat wel en wat niet is toegestaan verwijs ik je graag naar het Algemeen Beleid en dan met name het stukje over Licentie- of Copyrightschendingen.

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 19-01-2010 23:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.