Hieronder staat een volledige chat met een T-Mobile Medewerker. Heb het idee dat dit soort "service" eigenlijk alleen negatief uitpakt. Er wordt niet goed naar mijn vragen geluisterd of er juist op ingespeeld. Om eerlijk te zijn zou ik bijna een chatbot verdenken echter die gaat niet zo snel een gesprek geirriteerd beeindigen. Heb de chatlog iets aangepast (naam medewerker en van mezelf annoniem gemaakt).
Ben ik de enige die deze nieuwe service als zeer negatief ervaart of zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ze lijken het te willen promoten want dat de pop-up waarin gevraagt wordt op je een chatgesprek wilt schiet iedere keer als je in de webwinkel even rondkijkt naar voren.
--------------------------------------------
De Chatlog:
Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met T-Mobile Medewerker.
Ikzelf: Goedeavond
T-Mobile Medewerker: goede avond Ikzelf
T-Mobile Medewerker: Waarmee akn ik je van dienst zijn?
Ikzelf: viel me ineens op dat er nog maar erg weinig modellen online stonden
T-Mobile Medewerker: Wij hebben er over de 70 modellen.
Ikzelf: en dat als ik de aanbieding voor de BBcurce aanklik (gratis bij relax 15+intenet) dat je volgens de webwinkel dan 120 euro (ipv) gratis moest bijbetalen
Ikzelf: welke aanbieding van die 2 is de juiste ?
T-Mobile Medewerker: Winkel is altijd duurder als online bestellen.
T-Mobile Medewerker: Online prijs bij online bestelling is juist.
Ikzelf: als ik online klik op de website op die aanbieding is hij anders (120 euro duurder) dan hij eerst lijkt
Ikzelf: ok jammer
T-Mobile Medewerker: Bent u al klant bij ons?
Ikzelf: maar er staan maar 10 modellen online op het moment
Ikzelf: ja ik ben al klant
T-Mobile Medewerker: als u bij ons op de site bent en u klikt telefoons dan ziet u beslist meer toestellen.
Ikzelf: zou u in een ander scherm even mee willen kijken dan aub
Ikzelf: als dat mogelijk is voor u
T-Mobile Medewerker: Maar bestaande klanten hebben andere prijzen, tarieven en aanbiedingen als nieuwe. En die kan ik niet.
Ikzelf: ja maar op dit moment ben ik nog niet ingelogd
T-Mobile Medewerker: Ga op t-Mobile .nl en dan telefoons.
Ikzelf: dat heb ik gedaan
T-Mobile Medewerker: Dan bel klantenservice.
T-Mobile Medewerker: Klik bij alle telefoons.
Ikzelf: heeft u zelf gekeken nu net ?
T-Mobile Medewerker: En dan klik je alle merken aan. en dan kun je alle telefoons van alle merken aanzien.
Ikzelf: op dit moment zijn de enige modellen waar je uit kunt kiezen blackberry LG en samsung
T-Mobile Medewerker: Nokia samsung
T-Mobile Medewerker: Nee, daN DOE JE HET VERKEERD:
Ikzelf: ik zie al wat ik fout had stan had dat abonn nog in mijn winkelmand mijn excusus
Ikzelf: en daardoor werden de telefoons beperkt
Ikzelf: dat had ik niet door
T-Mobile Medewerker: Op de site, klik op telefoons, dan op alle telefoons , dan klik je op aale merken en dan kan je alle merken aanzien.
T-Mobile Medewerker: alle
T-Mobile Medewerker: Heb je het gezien?
Ikzelf: maar wat is op dit moment de aanbieding voor de blackberry curve 8530 cruve. 1 jaar relax 15 + internet is deze gratis of 120 euro even voor mijn duidelijkheid
Ikzelf: ja ik heb het nu gezien door mijn abonnementselectie werd de inhoud van de winkel beperkt hier had ik geen rekening mee gehouden
T-Mobile Medewerker: Log je in bij My T-mobile , want je bent bestaande klant. alleen bestaande klanten voor iPhone worden als nieuwe klanten behandeld.
T-Mobile Medewerker: Andere prijzen ken ik niet.
Ikzelf: en nog een tweede vraag is er al duidelijkheid of en wanneer het mogelijk is om de N900 te bestellen bij een verlenging
T-Mobile Medewerker: My T-Mobile of bellen.
T-Mobile Medewerker: Als je verder gen verdere vragen meer hebt dan beeindig ik nu de chat. Veel succes en een prettige avond.daaag......
Deze chat is verbroken door de chat adviseur
----------------------------------------------------------------
Ter verduidelijking na de laatste opmerking was binnen 30 seconden het gesprek beeindigd
Ben ik de enige die deze nieuwe service als zeer negatief ervaart of zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ze lijken het te willen promoten want dat de pop-up waarin gevraagt wordt op je een chatgesprek wilt schiet iedere keer als je in de webwinkel even rondkijkt naar voren.
--------------------------------------------
De Chatlog:
Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met T-Mobile Medewerker.
Ikzelf: Goedeavond
T-Mobile Medewerker: goede avond Ikzelf
T-Mobile Medewerker: Waarmee akn ik je van dienst zijn?
Ikzelf: viel me ineens op dat er nog maar erg weinig modellen online stonden
T-Mobile Medewerker: Wij hebben er over de 70 modellen.
Ikzelf: en dat als ik de aanbieding voor de BBcurce aanklik (gratis bij relax 15+intenet) dat je volgens de webwinkel dan 120 euro (ipv) gratis moest bijbetalen
Ikzelf: welke aanbieding van die 2 is de juiste ?
T-Mobile Medewerker: Winkel is altijd duurder als online bestellen.
T-Mobile Medewerker: Online prijs bij online bestelling is juist.
Ikzelf: als ik online klik op de website op die aanbieding is hij anders (120 euro duurder) dan hij eerst lijkt
Ikzelf: ok jammer
T-Mobile Medewerker: Bent u al klant bij ons?
Ikzelf: maar er staan maar 10 modellen online op het moment
Ikzelf: ja ik ben al klant
T-Mobile Medewerker: als u bij ons op de site bent en u klikt telefoons dan ziet u beslist meer toestellen.
Ikzelf: zou u in een ander scherm even mee willen kijken dan aub
Ikzelf: als dat mogelijk is voor u
T-Mobile Medewerker: Maar bestaande klanten hebben andere prijzen, tarieven en aanbiedingen als nieuwe. En die kan ik niet.
Ikzelf: ja maar op dit moment ben ik nog niet ingelogd
T-Mobile Medewerker: Ga op t-Mobile .nl en dan telefoons.
Ikzelf: dat heb ik gedaan
T-Mobile Medewerker: Dan bel klantenservice.
T-Mobile Medewerker: Klik bij alle telefoons.
Ikzelf: heeft u zelf gekeken nu net ?
T-Mobile Medewerker: En dan klik je alle merken aan. en dan kun je alle telefoons van alle merken aanzien.
Ikzelf: op dit moment zijn de enige modellen waar je uit kunt kiezen blackberry LG en samsung
T-Mobile Medewerker: Nokia samsung
T-Mobile Medewerker: Nee, daN DOE JE HET VERKEERD:
Ikzelf: ik zie al wat ik fout had stan had dat abonn nog in mijn winkelmand mijn excusus
Ikzelf: en daardoor werden de telefoons beperkt
Ikzelf: dat had ik niet door
T-Mobile Medewerker: Op de site, klik op telefoons, dan op alle telefoons , dan klik je op aale merken en dan kan je alle merken aanzien.
T-Mobile Medewerker: alle
T-Mobile Medewerker: Heb je het gezien?
Ikzelf: maar wat is op dit moment de aanbieding voor de blackberry curve 8530 cruve. 1 jaar relax 15 + internet is deze gratis of 120 euro even voor mijn duidelijkheid
Ikzelf: ja ik heb het nu gezien door mijn abonnementselectie werd de inhoud van de winkel beperkt hier had ik geen rekening mee gehouden
T-Mobile Medewerker: Log je in bij My T-mobile , want je bent bestaande klant. alleen bestaande klanten voor iPhone worden als nieuwe klanten behandeld.
T-Mobile Medewerker: Andere prijzen ken ik niet.
Ikzelf: en nog een tweede vraag is er al duidelijkheid of en wanneer het mogelijk is om de N900 te bestellen bij een verlenging
T-Mobile Medewerker: My T-Mobile of bellen.
T-Mobile Medewerker: Als je verder gen verdere vragen meer hebt dan beeindig ik nu de chat. Veel succes en een prettige avond.daaag......
Deze chat is verbroken door de chat adviseur
----------------------------------------------------------------
Ter verduidelijking na de laatste opmerking was binnen 30 seconden het gesprek beeindigd
Samsung R710 Q9000 geforce 130m