Ik ben bezig met het volgende:
Ik heb FlashFXP en wil daarmee naar een vriendin wat liedjes versturen. Ik heb met dit programma altijd bestanden van mijn PC naar mijn xbox over verhuisd.
Ik dacht even 'slim' te zijn en met behulp van haar WAN ip en haar username en password te kunnen connecten met haar PC. Helaas. Hoe kan het dat dit niet zomaar werkt? Wat zie ik over het hoofd.
Connect to: 71.520.31.150
Username: haar gebruikersnaam
Password: haar wachtwoord
Toen probeerde ik haar te pingen, maar dat werkte ook al niet. Wat zie ik over het hoofd.
Ik heb FlashFXP en wil daarmee naar een vriendin wat liedjes versturen. Ik heb met dit programma altijd bestanden van mijn PC naar mijn xbox over verhuisd.
Ik dacht even 'slim' te zijn en met behulp van haar WAN ip en haar username en password te kunnen connecten met haar PC. Helaas. Hoe kan het dat dit niet zomaar werkt? Wat zie ik over het hoofd.
Connect to: 71.520.31.150
Username: haar gebruikersnaam
Password: haar wachtwoord
Toen probeerde ik haar te pingen, maar dat werkte ook al niet. Wat zie ik over het hoofd.
Het uiteindelijke doel is gemakkelijk bestanden van mijn PC naar andere PC's te krijgen.Pingen naar 71.520.31.150 met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 71.520.31.150:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
C:\Users\Gebruiker>