Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Steam account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes, ik heb vorige week mn COD4 verkocht en nu krijgt degene die het spel gekocht heeft de volgende melding...

The product code you've entered had already been activated by anexisting Steam account, and is therefore invalid. Your activation of Call of Duty: Modern Warfare 2 retail has not been completed.

ik heb het spel wel van mijn pc verwijderd voordat ik het opstuurde..

Verwijderd

Bij het verkopen van een game via het steamaccount is het accountgebonden. Je had dus niet de game moeten verkopen maar je account.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik dus ook meegegeven.. mijn account kan hij nu gebruiken dus ik weet nu ook niet waar het fout gaat

het mailtje :

Heey,

Het heeft niks met je account te maken ! Je hebt hm nog op je pc staan want ik kan niet inloggen me de code die achterop het boekje staat. Dit komt er te staan:

Duplicate productcode

The product code you've entered had already been activated by anexisting Steam account, and is therefore invalid. Your activation of Call of Duty: Modern Warfare 2 retail has not been completed.

Het account op steam is geactiveerd. Maar ik kan het spel niet installeren. Wat nu? Groetjes

Verwijderd

Hij moet 'm ook niet activaten, het spel moet immers al activated staan op het account.

Nadat je bent ingelogd op steam kan je het spel via het steam network downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
ah dank u, ik geef het door

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Is het verkopen van Steam accounts niet verboden volgens de TOS?

Daar kan de koper later wellicht nog wat gezeik mee krijgen...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:42

The Zep Man

🏴‍☠️

mindcrash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:24:

Het mag niet volgens de TOS, maar is niet makkelijk te controleren. Ja, je verandert plots van IP, computerconfiguratie... maar dat alleen is niet echt motivatie om dieper onderzoek uit te voeren.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik zou het ook gewoon verkopen.

Voor elke game dat via steam gespeeld moet worden een nieuw account aanmaken, en wil je het spel verkopen, doe je gewoon dat steam account erbij.

Zal even lekker worden dat je anders je game niet meer kan verkopen.
Dat het niet mag officieel, is een ander verhaal :)

[ Voor 0% gewijzigd door MarElo op 19-01-2010 21:50 . Reden: pffrrtt ]

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
mja als je verhuist naar een andere provider krijg je ook een ander IP adres, dus dat is lastig te controleren.
En als hij nou niet installd via steam ? Mijn cod4 draait ook niet via steam.
mindcrash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:24:

Het mag niet volgens de TOS, maar is niet makkelijk te controleren. Ja, je verandert plots van IP, computerconfiguratie... maar dat alleen is niet echt motivatie om dieper onderzoek uit te voeren.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een 'probleem' betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
@Lightstar

ik had volgens mij de mogelijkheid niet om het zonder Steam te installeren ??

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 16:36
Het verhaal is een beetje wazig ..

.. er wordt gesproken over een COD4 doorverkoop ..
.. en in de gegeven melding van de TS staat ' Your activation of Call of Duty: Modern Warfare 2 retail has not been completed.'

.. en MW2 is toch echt COD6 .. dus welk spel heb je proberen door te verkopen ?

Verwijderd

Het zal gaan om MW2 aangezien COD4 (MW1) geen steam nodig had.

Maar ik ga er vanuit dat het probleem al is opgelost want zoals boven beschreven zou hij hem gewoon moeten kunnen installeren.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik bedoelde modern warfare sorry
Pagina: 1