Typenummers in HP Z-workstationartikel

Pagina: 1
Acties:

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
M2M schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:47:
in nieuws: HP introduceert nieuw Z-workstation en twee s-ips-monitoren

De kast biedt plek aan drie extern toegankelijke 3,5"-drivebays, terwijl intern nog eens drie hdd-bays beschikbaar zijn. Met een optioneel verkrijgbare adapter kan dit laatste aantal naar vier worden uitgebreid. De Z200 wordt geleverd met maximaal drie 1,5GB-hdd's die op 7200 toeren draaien. De Z200 is ruim voorzien van aansluitingen, met onder meer elf usb 2.0-connectors, waarvan drie intern. In een dvi-d-aansluiting is voorzien, terwijl er optioneel ook een pci-kaart met displayport kan worden ingebouwd.
Kijk ook even naar de typenummers van de monitoren in dat topic...

Het nieuwe workstation kan geleverd worden met twee nieuwe monitoren, de HP SR22w en de SR24w, die een beelddiagonaal hebben van respectievelijk 21,5" en 24".

SR = ZR (2x).

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Afgesplitst van Spel- en Tikfoutjestopic: hier zitten meer problemen in dan ik zonder persbericht of andere backup ga kunnen oplossen. SR222, SR22w, ZR22w, SR24w, ZR24w - ik heb geen idee en ik ga niet gokken. Even op de auteur behulpzame redacteur met een persbericht wachten dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 19-01-2010 18:51 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Het zijn idd de ZR22w- en ZR24w-monitoren die meegeleverd kunnen worden: fixed :)

• ta_chi79
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Pas het dan in de een na laatste paragraaf ook nog even aan dan. Daar staat nog steeds:
Het nieuwe workstation kan geleverd worden met twee nieuwe monitoren, de HP SR22w en de SR24w, die een beelddiagonaal hebben van respectievelijk 21,5" en 24".