Toon posts:

Onboard HDMI + HD4850 op een Gigabyte MA78G-DS3H?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over het aansluiten van mijn pc op mijn tv. Ik ben een redelijke noob op dit gebied en kom er niet uit.

Ik heb een Gigabyte MA78G-DS3H MoBo en een Radeon HD4850 videokaart. Omdat mijn videokaart geen HDMI uitgang heeft en ik wel graag mijn pc op mijn tv wil aansluiten heb ik de HDMI kabel op mijn onboard HDMI-uitgang aangesloten. Ik zou alleen graag zien dat ik in Windows Vista (32 bit) kan schakelen tussen deze 'VGA-adapters'. Ik gebruik namelijk voor mijn dagelijks pc-gebruik uiteraard mijn videokaart maar wil af en toe wel een HD film via mijn tv kijken. In mijn aparaatbeheer ziet hij maar 1 beeldschermadapter: de videokaart. De HDMI uitgang op mijn moederboard werkt wel aangezien ik, als ik in de Bios mijn onboard VGA als primary instel, beeld op mijn tv ontvang. Ik kan dan alleen helaas mijn monitor weer niet gebruiken. Is er een mogelijkheid dat ik zowel via mijn monitor als via mijn tv beeld krijg? Of dat ik daar in ieder geval in Windows tussen kan kiezen? Ik heb namelijk geen zin om iedere keer dat ik een film wil kijken mijn bios aan te passen.