Beste,
Ik ben nu al zeker 2 dagen aan het zoeken naar een duidelijke beschrijving hoe ik dit het beste kan doen.
Het volgende heb ik gevonden maar vroeg me af of ik wel op het juiste spoor zit voordat ik hier aan begin.
Ik heb deze site als referentie gebruikt maar zie door de bomen het bos niet meer
.
http://h18004.www1.hp.com...ass-tech-maintaining.html
Gezien SUM een geautomatiseerde tool is en er voor zorgt dat alleen firmware dat compatible is met elkaar wordt geinstalleerd dacht ik aan het volgende :
0. install latest proliant support pack on all blades
1. install hp SUM
2. update repository
3. upgrade firmware of all blades with hp sum
4. upgrade VC standby conroller with hp sum
5. switch active controller
6. upgrade VC standby conroller with hp sum
7. update OA standby conroller with hp sum
8. switch active controller
8. reboot enclosure
Vergeet ik hier iets?
Nadeel is wel dat de mezzazine card niet wordt mee genomen, kan dit problemen geven en zo ja, kan iemand me vertellen hoe ik achter de huidige firmware versie van dit apparat kom ?
Zoals jullie al doorhebben ben ik aardig leek op het gebied van hp blades dus alle hints\tips zijn welkom
Bedankt.
Ik ben nu al zeker 2 dagen aan het zoeken naar een duidelijke beschrijving hoe ik dit het beste kan doen.
Het volgende heb ik gevonden maar vroeg me af of ik wel op het juiste spoor zit voordat ik hier aan begin.
Ik heb deze site als referentie gebruikt maar zie door de bomen het bos niet meer
http://h18004.www1.hp.com...ass-tech-maintaining.html
Gezien SUM een geautomatiseerde tool is en er voor zorgt dat alleen firmware dat compatible is met elkaar wordt geinstalleerd dacht ik aan het volgende :
0. install latest proliant support pack on all blades
1. install hp SUM
2. update repository
3. upgrade firmware of all blades with hp sum
4. upgrade VC standby conroller with hp sum
5. switch active controller
6. upgrade VC standby conroller with hp sum
8. switch active controller
8. reboot enclosure
Vergeet ik hier iets?
Nadeel is wel dat de mezzazine card niet wordt mee genomen, kan dit problemen geven en zo ja, kan iemand me vertellen hoe ik achter de huidige firmware versie van dit apparat kom ?
Zoals jullie al doorhebben ben ik aardig leek op het gebied van hp blades dus alle hints\tips zijn welkom
Bedankt.