Ministerie reageert op ophef over 'onnodige' domeinnamen

Pagina: 1
Acties:

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:05
nieuws: Ministerie reageert op ophef over 'onnodige' domeinnamen

kleine opmerking over dit artikel. Er staat in:
Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft inmiddels een toelichting op zijn strategie met betrekking tot domeinregistratie gegeven en een overzicht van alle domeinnamen in overheidsbezit gepubliceerd.
vandaar dat het mij opviel dat een aantal ministeries en bv postbus51.nl in het overzicht ontbreken. in het bronartikel staat echter dat het hier gaat om domeinnamen die geregistreerd zijn door MinBZK:
Een overzicht van de domeinnamen die voor het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties geregistreerd zijn, vindt u in de bijlage.
vind ik persoonlijk toch een heel verschil ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 19-01-2010 13:13 ]

Desktop | Server | Laptop

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Indeed, gerepareerd, en een titelfixje want dit hele forum gaat over de fp ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rupie
dat idee had ik al maar dat zit er ook zo ingebakken O-) leek me niet de moeite om het te melden verder.

klein puntje wat ik nog wel heb ik dat de nieuwe zin niet zo lekker loopt ;)
Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft inmiddels een toelichting op zijn strategie met betrekking tot domeinregistratie gegeven en een overzicht gegeven van alle domeinnamen het in bezit heeft.
ik zou eerder iets verwachten als:

Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft inmiddels een toelichting op zijn strategie met betrekking tot domeinregistratie gegeven en een overzicht gepubliceerd van alle domeinnamen het in bezit heeft.

maar goed, inhoudelijk klopt ie nu wel en ik ben geen redacteur natuurlijk he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rupie op 19-01-2010 13:39 ]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

*schaaf* *schaaf* *schaaf*

En nou niet meer miepen :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rupie
_/-\o_
ik zal me er niet meer mee bemoeien verder O-)

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02 11:04

stefklep

((Stefklepje))

Ik zou het ook waarderen ook namens andere providers dat die gratis reclame voor domeiballie er uit wordt gehaald, mijnheer staat hier namelijk om bekent graag overall ze mening met voorwaarden voor gratis reclame van ze eigen bedrijf. niet fair tegen over de andere partijen lijkt mijn, als je immers op ze naam zoekt kom je er ook wel. Dit is dan ook pure reclame zonde...

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die 'reclame' is essentieel omdat anders niet kan worden uitgelegd tegen welke aantijgingen het ministerie zich wilde verdedigen. Deze klacht kan je dus beter bij HP/De Tijd neerleggen, die hebben die man opgevoerd om de bewuste beschuldigingen te uiten :)

Pagina: 1