Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG?] Avatars verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik merk dat sinds vanochtend bij sommige gebruikers (o.a. mijzelf) de avatars opeens zijn verwijderd door de crew, is dit een doelbewuste actie (en zo ja, met welke reden?), of is dit een bug die opeens zijn kop opsteekt?

Rare is dat sommige icons van andere users er nog wel zijn :?

Aangezien ik mijn icon zelf niet meer heb, bij deze het verzoek om ze uit de backup terug te halen, indien mogelijk?

Edit: hmm, de mijne is nu weer terug, die van sommige anders users opeens ook weer, maar anderen zijn nog steeds weg. WTF, vage bug is dit, erg selectief geval? :?

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 19-01-2010 08:19 ]

Virussen? Scan ze hier!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Merkte het ook ja.. Zal vast incidenteel geweest zijn vermoed ik ;)

"It's about time you showed up Fox!"

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Icons die niet door tweakers gehost worden zie je dan waarschijnlijk ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

devtrack: Als ik ingelogd ben zie ik minder user icons
plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX

[ Voor 35% gewijzigd door MetalfanBlackness op 19-01-2010 08:23 . Reden: .plan toegevoegd ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Als ik naar mijn profiel ga is mijn profiel foto ook weg en waar mijn karma grafiek moet staan staat nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1215259/232495.png

Het zal allemaal wel goed komen. Gewoon een bugje.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:42

Nakebod

Nope.

Ik denk dat het relevant is aan de meldingen van gister: plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:21:
Icons die niet door tweakers gehost worden zie je dan waarschijnlijk ;)
De mijne is wel bij tweakers gehost, en die zie ik nu ook weer, dus dat is het niet denk ik.

Maargoed, is dus weer een storing. Snap niet dat men geen structurele oplossing gaat implementeren, dit probleem speelt nu al meer dan een maand (als het niet langer is), moet toch voldoende tijd zijn voor een oplossing zou je zeggen?

Virussen? Scan ze hier!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:53

wontcachme

You catch me? No you wont

wildhagen schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:26:
[...]

De mijne is wel bij tweakers gehost, en die zie ik nu ook weer, dus dat is het niet denk ik.

Maargoed, is dus weer een storing. Snap niet dat men geen structurele oplossing gaat implementeren, dit probleem speelt nu al meer dan een maand (als het niet langer is), moet toch voldoende tijd zijn voor een oplossing zou je zeggen?
Lees eens de reactie van Kees bij de netwerkmeldingen. Daar staat dat het probleem waarschijnlijk in een andere hoek zit dan werd verwacht. En dit is de eerste keer dat alles zo compleet plat gaat volgens mij. De usericonsdeden het voorheen wel telkens

En een oplossing implementeren gaat makkelijker als je precies weet wat er mis is.

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 19-01-2010 08:29 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Interessant dat je toch onmiddelijk insinueert dat het een bewuste actie van de crew is. Ook al geef je een 'ander alternatief' aan, dan vind ik 't alsnog frappant om ook meteen de optie van een crew-actie waarbij 99% van alle icons verdwijnen open te houden 8)7

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

BM

Moderator Spielerij
Sowieso ligt er al een andere machine klaar die een groot deel van de probs op zou moeten lossen geloof ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Dat is inderdaad een gevolg van plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX. Wordt aan gewerkt enzo.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.