Toon posts:

Goede Koeler voor Abit BF6 (S370+Slotket) met behoud van Dimms

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen wie weet er een goede koeler voor m'n C366 op een BF6 Mobo van Abit.

Nou weet ik wel dat de Alpha's het beste zijn maar als ik die gebruik dan ben ik meteen 2 van m'n 3 dimm slots kwijt en die zitten nou eenmaal vol (2x 64 1x 128) :)

Op dit moment heb ik een Coolermaster ding op een gelapte C366 met koelpasta en daarop een 26CFM Fan van YSTech. M'n bakkie loopt nu tussen de 33C (idle) en 48C (full load).
bij een mobo temp van 36C (VIO 3,6V ivm brakke Asus V3800) op een Vcore van 2,05V

Wie helpt?????

Thx,

John

Verwijderd

Ik weet echt geen betere dan de Alpha (Heb ik zelf, 2 dimmsloten weg :( ) , Global wins zijn ook te groot, dus of dimms eruitflikkeren en grote cooler of je standaard cooler houden.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Waterkoelers zijn zeer vlak en zeer effectief......
http://www.goudacomposieten.nl/waterkoeling

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind waterkoeling iets te riskant om uit te proberen op m'n systeempje (zonde van het geld als het mis gaat) heb dus maar een zo'n Golden Orb gehaald bij www.plycon.com . Kost we een flinke duit maar schijnt perfect te passen.

Nu nog effe een RDJD K601 bestellen en kijken wat die gaat doen in m'n 2e systeem.

Thx

John

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Herman weer. Toch humor die vent. Hij pompt het er bij iedereen in. :) Ga zo door.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.