[win7] Speedfan start niet op vanuit Startup-folder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 22:43
Alhoewel speedfan prima draait op mijn PC, wil het om de een of andere reden maar niet opstarten vanuit de Windows start-up folder. Wel vanaf een shortcut op de desktop.

Er staat een correcte link, in de juiste folder. Als ik in dezelfde folder een link naar bv Irfanview opneem, start dat wel gewoon op zodra ik inlog.

Gedachte was dat "run as adminstrator" misschien een verschil zou maken, maar dat doet het niet. Het vinkje staat er gewoon in de shortcut.

Andere optie was User Account Control. Dat vraagt om toestemming als ik de shortcut op de desktop run. Dat heb ik inmiddels uitgezet, maar nog steeds werkt speedfan niet vanuit de startup folder. Er is simpelweg geen enkele reactie, en in taskmanager kan ik later ook geen speedfan.exe vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat doet het handmatig openen van de shortcut vanuit je start menu zelf? Je geeft leuk verschillende dingen aan wat je hebt geprobeerd, maar de meest eenvoudige laat je achterwege.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 22:43
Oeps, dat had er natuurlijk bij moeten staan. Natuurlijk ook geprobeerd, maar ook handmatig in het startup-menu aanklikken, werkt gewoon. Alleen "automatisch" dus niet. Uitermate vreemd....