Toon posts:

Speakers van PC naar badkamer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al flink aan het zoeken geweest maar kan deze optie nergens vinden. Of wil ik iets wat niet kan?
Wij zijn bezig met een badkamer en in het plafond is al ruimte en stroom voor twee inbouwspeakers. Die wil ik aansluiten op m'n PC in de woonkamer...
Hiertussen wil ik graag een audio-schakelaar en dan het liefst met afstandsbediening zodat ik het volume en eventueel het aan-/uitschakelen kan regelen in de badkamer, zonder steeds naar de PC te hoeven lopen. Ook hoef ik niet steeds geluid in badkamer te horen als ik muziek via de PC in de woonkamer luister..
Nu heb ik wel zo'n kbsound kit premium gezien. (Of is de normale soundkit ook voldoende en dan zelf de PC hieropaansluiten, deze is officieel alleen voor FM)
Of kan ik beter inbouwspeakers kopen en een versterker/audio-schakelaar met afstandsbediening ertussen zetten? Die laatste kan ik dus niet vinden mét AB! Lijkt me wel goedkoper..
Iemand tips?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

een losse versterker, met AB, en dan een setje buitenboxen, in de badkamer is het vochtig dus gewone boxen gaan het daar niet volhouden.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Oude autospeakers doen het ook goed indien je geen nieuw spul wilt gebruiken.