Toon posts:

Internet op de 6000 serie

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gisteren ook deze TV gekocht, en het is een geweldig apparaat. Ik heb inmiddels via het service menu de software geupdate van de 6000 naar de 7000, er is zelfs een update mogelijk naar de 7020 en de 8000 serie, echter dat vind ik niet nodig.
Op dit moment werkt dus via het mediamenu het afspelen van filmpjes via de USB poort (van USB-stick en van USB-harddisk) en ook PiP werkt prima.

Nu wil ik de Samsung WIS09 (wireless netwerk USB dongel) gaan kopen om ook internet (voor Media 2.0) aan te sluiten en gebruik gaan maken van al deze mogelijkheden.

Is er iemand die hier al ervaring mee heeft (dus UA40B6000 in de software, dus middels het servicemenu, geupdate naar UE40B7000 en gebruik maakt van de WIS09 USB dongel). Zo ja kan je dan je ervaringen hier vermelden. Bij voorbaat mijn dank.

Fred

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Ik zag dat je [LED TV] Samsung UE 32, 40, 46 B6000-serie al had gevonden, naar aanleiding van deze post. Aangezien crossposten op GoT niet is toegestaan sluit ik dit topic.

Zie ook De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid daar valt meer te lezen over het crossposten en meer van dat soort zaken.

Bijvoorbeeld ook over het groeten onder je post wat hier op GoT, dus niet nodig is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.