NO dolby 5.1 met live 5.1 en creative 12speed DVD!

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 22:57
hallo, ik heb bovenstaande
die creative dvd12X is een bulk dus zonder software of wat dan ook..

De rest is namelijk wel retail, was een compleet setje met die live 5.1 en dtt2200

Ik heb al het digitale kabeltje van dvd naar geluids kaart lopen.

Ik gebruik een gelicenceerde versie van POWERDVD , maar ik krijg er met geen mogelijkheid 5.1 uit. Ik heb al geprobeerd met stereo uit in de hoop dat mijn kaart dit omzet, maar helaas.. In de mixer instellingen kun je bij de optie geavanceerd ook het decode 5.1 aanzetten, dit heb ik ook geprobeerd, maar geen soelaas...

Ik heb het ding net nieuw, en weet hiervan dus niet zoveel af...

wie o wie kan mij helpen..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Sorry, geen id :Z

edit:
offtopic

Waar heb je dat setje gekocht??? Ik zoek me namelijk het schompes, maar kan ze alleen apart vinden! ;(

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:31

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

setje kan je iig kopen bij www.sww.nl

digitale kabel van dvd naar soundcard :?

wat voor kabel zit er tussen de dtt2200 en sndcrd ? dit moeten volgens mij 5 aparte analoge verbindingen zijn. de ac3 decoder zit in de sndcard niet in het speakerzetje

Dacht ik, heb zelf gewoon een ac3 versterker.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• PsYgHo
ja klopt. heb het digi kabeltje van dvd naar soundcard, van sound naar speakers zitten met 3 stereo tulpjes aan elkaar naar de spaeakers..

maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.. heb versie 2.5 van powerdvd, en down nu een versie van 3.0 mischien helpt dit..

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Verwijderd

Zo'n probleem had ik geloof ik ook
Als je de 5.1 Platinum hebt, dan heb je ook de Live!Drive erbij gekregen.
Daarvan moet je de uitgang tussen:
SPDIF OUT
en achterop je DTT2200 kastje de ingang Dolby Digital 5.1 (AC3) SPDIF IN verbinden met een raar stekkertje (weetnietmeer hoe ie heet).
Dan moet je in PowerDVD ergens bij "Sound Output" of iets anders dat daarop lijkt, je geluid van WAVE naar SP/DIF out omzetten.
Dan zou het moeten werken...

• PsYgHo
nee maar ff wat anders, ik heb geen paltinum, maar wel digitaal uit, en op mijn soundcard digitaal in.. maar nu kom ik erachter dat het geluid van powerdvd niet via deze draad loopt, ik heb hem losgehaald en nog steeds geluid!.. dus ik heb volgens mij og geen geuid uit bij digital uit of powerdvd gooit alles via de ide kanalen...

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 21:48 schreef psygho het volgende:
De rest is namelijk wel retail, was een compleet setje met die live 5.1 en dtt2200
waar heb jij dit gekocht en wat heb jij er voor betaald? ik heb intresse in die speakers
:9~. Ik ben ze van plan te kopen, maar als ik er voor wat extra pieken een live 5.1 bij krijg heb ik dat liever

• PsYgHo
probleem opgelost, ik heb versie 3 gedownd bij mijn grote vriend fosi >:) en dit werkt wel. zet in de oudio out spdif, en je hebt 5.1!!! het rae is dat je je digitaal uit van je dvd niet eens gebruikt!.. nou ja het werkt iig.. mischien doet de decoder dat ??

setje koste mij iig 460 gulden.. die dtt22000 + live 5.1 soundblaster retail

Pagina: 1