Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
offtopic
Waar heb je dat setje gekocht??? Ik zoek me namelijk het schompes, maar kan ze alleen apart vinden!
digitale kabel van dvd naar soundcard
wat voor kabel zit er tussen de dtt2200 en sndcrd ? dit moeten volgens mij 5 aparte analoge verbindingen zijn. de ac3 decoder zit in de sndcard niet in het speakerzetje
Dacht ik, heb zelf gewoon een ac3 versterker.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.. heb versie 2.5 van powerdvd, en down nu een versie van 3.0 mischien helpt dit..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Als je de 5.1 Platinum hebt, dan heb je ook de Live!Drive erbij gekregen.
Daarvan moet je de uitgang tussen:
SPDIF OUT
en achterop je DTT2200 kastje de ingang Dolby Digital 5.1 (AC3) SPDIF IN verbinden met een raar stekkertje (weetnietmeer hoe ie heet).
Dan moet je in PowerDVD ergens bij "Sound Output" of iets anders dat daarop lijkt, je geluid van WAVE naar SP/DIF out omzetten.
Dan zou het moeten werken...
Verwijderd
waar heb jij dit gekocht en wat heb jij er voor betaald? ik heb intresse in die speakersOp dinsdag 06 maart 2001 21:48 schreef psygho het volgende:
De rest is namelijk wel retail, was een compleet setje met die live 5.1 en dtt2200
setje koste mij iig 460 gulden.. die dtt22000 + live 5.1 soundblaster retail