Foto´s

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-12-2025

ObAt

Loading...

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vernomen dat de alle foto's niet meer werken van Tweakers.net. Alleen de foto's die nog in de cache staan kan ik bekijken en voor de rest lijken alle foto´s niet te werken.

Meerdere mensen hebben hier last zag ik in de reacties. Ook T.net bezoeken per proxy wil niet werken, wellicht een probleempje met der server of dergelijke :D

Edit: Nu heb ik een probleem met het bezoeken van geheel Tweakers.net. Ik zie geen enkele vorm van layout meer en de site is erg langzaam. Het enige wat ik nog zie zijn de letters op Tweakers.net, opzicht leuk voor de variatie maar toch heb ik liever de gehele lay-out :D. Ik weet helaas niet als meerdere mensen hier last van hebben maar als ik Tweakers opzoek via een goed werkende proxy site heb ik ook geen layout.

Edit2: Nu kan ik gedeelte van de site bezoeken zonder problemen maar nog niet de main site :).

Edit3: Problem Solved? Ik heb nergens last meer van. Als het nou aan mij lag of aan de servers dat weet ik niet, maar in ieder geval kan ik alle foto's en layout weer bekijken :P

Bedankt,

ObAt

[ Voor 46% gewijzigd door ObAt op 18-01-2010 17:40 . Reden: Toevoegingen ]

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

We hebben ruzie met onze centrale storage bak, dus dat er wat crappy pagina's voorkomen klopt helaas, we zijn ermee bezig iig.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.