OSX ondersteunt touch/multitouch e.d. al prima sinds (Snow) Leopard. En ik ken meerdere gevallen waarbij mensen gewoon touchscreens en OSX samen gebruiken.
nieuws: 'Apple brengt dit jaar 22"-iMac met touchscreen op de markt' dus. Ik weet hier niet zoveel vanaf, de auteur is ff afwezig, en ik kan zo snel alleen maar thirdpartysoftware vinden. Heb je bronlinkjes voor me?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
MacOS X heeft multitouch support (via de trackpad ed), maar geen touchscreen support toch?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 11:49 ]
Als er bewijs is dat Apple ondersteuning voor touchscreens heeft, zie ik graag.
Tuurlijk kan het OS overweg met multitouch van touchpads e.d. maar daar gaat het hier niet om. Ook zijn er wel derde partijen die additionele software hebben geschreven en touchscreen-panelen hebben ontwikkeld die voor een iMac gehangen moest worden.
Tuurlijk kan het OS overweg met multitouch van touchpads e.d. maar daar gaat het hier niet om. Ook zijn er wel derde partijen die additionele software hebben geschreven en touchscreen-panelen hebben ontwikkeld die voor een iMac gehangen moest worden.