Hallo!
ik heb een opdracht gekregen om een game pc samen te stellen waar het spel Avatar op kan draaien. Hiervoor heb ik een budget beschikbaar van 1750 euro.
Ik wou graag hulp vragen met de onderdelen: wat moet er in om een perfecte game pc te krijgen?
Het hoofddoel van deze pc is dus gamen, voor het spel avatar. ik heb hieronder de systeemeisen van avatar gezet. Mooi beeld en geluid ziijn dus wel vereisd.
System Requirements*
Intel Processor - Core 2 Duo E8500 3.16GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8600 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon X800 XT
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 4 GB
Direct X - 9
Ook heb ik randapparatuur nodig. eigenlijk gewoon een complete pc.
Ik mag mijn onderdelen maar van 3 sites halen. maar ik denk dat alle onderdelen wel op alle sites te vinden zijn. alleen zullen de prijzen misschien verschillen.
www.norrod.nl
www.azerty.nl
www.databyte.nl
ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee? zelf ben ik niet zo technisch aangelegd. ik kan een prijs winnen met deze opdracht en hier ga ik natuurlijk voor!
iemand ideeen?
groet
ik heb een opdracht gekregen om een game pc samen te stellen waar het spel Avatar op kan draaien. Hiervoor heb ik een budget beschikbaar van 1750 euro.
Ik wou graag hulp vragen met de onderdelen: wat moet er in om een perfecte game pc te krijgen?
Het hoofddoel van deze pc is dus gamen, voor het spel avatar. ik heb hieronder de systeemeisen van avatar gezet. Mooi beeld en geluid ziijn dus wel vereisd.
System Requirements*
Intel Processor - Core 2 Duo E8500 3.16GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
Nvidia Graphics Card - Geforce 8600 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon X800 XT
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 4 GB
Direct X - 9
Ook heb ik randapparatuur nodig. eigenlijk gewoon een complete pc.
Ik mag mijn onderdelen maar van 3 sites halen. maar ik denk dat alle onderdelen wel op alle sites te vinden zijn. alleen zullen de prijzen misschien verschillen.
www.norrod.nl
www.azerty.nl
www.databyte.nl
ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee? zelf ben ik niet zo technisch aangelegd. ik kan een prijs winnen met deze opdracht en hier ga ik natuurlijk voor!
iemand ideeen?
groet