Ik heb sinds een maand dat als ik een game wil spelen op mijn pc dat de muis en het hele spel sloom worden na een tijdje. Dit kan variëren van 30 seconden tot 5 minuten. Maar vrijwel aardig snel wordt de muis moeilijk te besturen en bewegen alle graphics erg schokkerig.
Ik heb het tot dusver bij de volgende games:
Dragon Age: Origins
Mass Effect
FIFA 10
Rainbow Six: Vegas
Ik heb al meerdere keren bij System Requirements Lab gekeken of ik de bovengenoemde games wel kon spelen met mijn pc, dit hoort allemaal geen probleem te zijn. Het is pas een paar weken geleden begonnen, maar net na het opstarten loopt het gewoon zonder problemen en dan opeens gaat het weer heel schokkerig. Als ik vervolgens Alt+tab naar uit de game doe kan ik alles weer normaal doen, maar zodra ik terug ga naar het spel blijft het spel langzaam.
Ik heb de laatste Nvidia driver al geinstalleerd op mijn pc. Ik heb onlangs mijn pc opnieuw geinstalleerd in de hoop dit te verhelpen, maar dat was ook zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
Specs voor de geinteresseerden:
AMD Athlon Dual Core Processor 3800+
2,7 GHz
NVidia 8500 GT
2,5 GB RAM
Ik heb het tot dusver bij de volgende games:
Dragon Age: Origins
Mass Effect
FIFA 10
Rainbow Six: Vegas
Ik heb al meerdere keren bij System Requirements Lab gekeken of ik de bovengenoemde games wel kon spelen met mijn pc, dit hoort allemaal geen probleem te zijn. Het is pas een paar weken geleden begonnen, maar net na het opstarten loopt het gewoon zonder problemen en dan opeens gaat het weer heel schokkerig. Als ik vervolgens Alt+tab naar uit de game doe kan ik alles weer normaal doen, maar zodra ik terug ga naar het spel blijft het spel langzaam.
Ik heb de laatste Nvidia driver al geinstalleerd op mijn pc. Ik heb onlangs mijn pc opnieuw geinstalleerd in de hoop dit te verhelpen, maar dat was ook zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
Specs voor de geinteresseerden:
AMD Athlon Dual Core Processor 3800+
2,7 GHz
NVidia 8500 GT
2,5 GB RAM