Toon posts:

Eerder een suggestie aan Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.net ,

Al jaren raadpleeg ik jullie site. Prima in orde en houden zo. Ik zit met het volgende. Ik zie vaker om mij heen laptops die wel een webcam hebben maar geen microfoon onboard. Op zich vind ik dat heel stom van de fabrikanten maar goed ieder zijn mening. De Pricewatch raadpleeg ik veelvoudig. Nu kun je bij de Laptop sorteeropties wel een webcam aanvinken, maar handig zou ook de sorteeroptie microfoon onboard zijn. Kopers komen dan "minder bedrogen" uit als ze bij aanschaf ontdekken dat het aanwezig zijn van een webcam nog niet betekent dat er ook automatisch een microfoon in de laptop zit.

Groeten,

Ikzegmaarwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit is meer op zijn plek in het pricewatchforum --> PW

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Om bij de specificatie Laptop extra's een extra optie voor Microfoon te maken lijkt me geen al te grote opgave, maar dan moeten wel bijna 1100 laptops nagelopen worden om te zien of die wel/geen microfoon aan boord hebben. We zullen het in behandeling nemen, maar of het er gaat komen en zo ja, wanneer, daarvoor houden we nog een slag om de arm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Is het dan geen optie om het veld toe te voegen aan de producten en alleen bij modellen die pas daarna worden toegevoegd de eigenschap in te laten vullen, en "Niet bekend" weer te geven ingeval er nog geen gegevens bekend zijn?

Gaandeweg zullen de gegevens van de zich reeds in de PW bevindende (populaire) modellen toch wel aangevuld worden door de bezoekers?

[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 18-01-2010 16:37 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
@ikzegmaarwat, zoals Megaflix al aangaf is het inderdaad altijd een kwestie van capaciteit op de plekken inzetten waar het het meest nodig is. Natuurlijk willen we het liefst zo compleet mogelijk zijn, wat mij betreft tot aan de breedte van de spatiebalk aan toe. In dit geval van 'geen- microfoon' praten we over een typische specificatie die iets te specifiek is.

@CodeCaster, de ervaring leert toch dat dat heel erg afhankelijk is van de productgroep en specificatie. In dit geval ga ik er van uit dat de aantallen die ingevoerd zullen worden niet voldoende zijn om er een interessant filter van te maken.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?