Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mijn HTC HD2 is perfect zoals ik hem wil, maar helaas heeft het me wel wat tijd gekost hem zo te krijgen. Nu vroeg ik me af of er een programma is dat een backup neemt van ALLES. Zodat ik i.p.v. een reset gewoon de image er over zet en hij in dezelfde staat is als nu (natuurlijk na het syncen van agenda, contacts, via active sync).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 22:12

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Je kan sowieso met programma's als PIMbackup je telefoonlijst (wie wanneer gebeld), contactenlijst, sms'jes, afspraken en taken backuppen. Dat is voor mij voldoende. Als je ook andere instellingen wil bewaren, zal je waarschijnlijk een soort memorydump moeten maken, maar ik weet niet of je deze ook weer letterlijk terug kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik gebruik al een jaar Sprite Back Up.
Daar kan je echt alles (naar eigen wensen) back-uppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Als ik het goed begrijp zoekt de TS een progsel waarmee hij net zoals bij een pc een complete image kan maken van zijn ROM incl alle software en data.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Je zou ook kunnen kijken naar SPB backup, kan ook een backup maken van alles.
Ik heb nog niet iets gezien dat van de ROM incl. alle software en data een backup kan maken zodat je een complete image hebt van je hele telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Is lezen nu echt zo moeilijk?
Of zijn jullie te lui om op de link te klikken om een beschrijving van de software door te lezen |:(

@ Barleone:
Daarom dat ik Sprite Backup adviseer :+

@cryonic90:
Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt wil het niet zeggen dat het niet bestaat ;)

Je moet natuurlijk wel bereid zijn om er voor te betalen (maar dan heb je ook goede support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik had sprite backup reeds getest omdat op de website inderdaad staat: "Full Backup - All your important device data – contacts, sms, applications, settings and much more!". Helaas zag ik een hele oplijsting van dingen (files, registry keys, settings ...) die je al da niet kon selecteren en had ik het idee dat het toch geen echte full backup was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
catt4u schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:11:
Of zijn jullie te lui om op de link te klikken om een beschrijving van de software door te lezen |:(

@ Barleone:

@cryonic90:
Omdat jij er nog nooit van gehoord hebt wil het niet zeggen dat het niet bestaat ;)

Je moet natuurlijk wel bereid zijn om er voor te betalen (maar dan heb je ook goede support)
Dat ben ik helemaal met je eens, daarom heb ik ook niet gezegd dat het niet bestaat ;) Misschien bestaat het wel. Een andere mogelijkheid is om met SPB backup of Sprite Backup een backup te maken van je gegevens en met google te zoeken of je je ROM ook kunt backuppen.
Dan heb je je ROM en je data als een backup, maar wel omslachtig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
catt4u schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:11:

@ Barleone:
[...]
Blijkbaar lees jij mijn post ook niet goed, |:( want ik suggereer het backuppen van zijn ROM. En dat kan niet met Sprite Backup voor zover ik op de website kan lezen. :N

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Pagina: 1