Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] installatie start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een Dell Inspiron 2200 laptop en gebruik daarop de windows xp versie home edition. Vorige week heb ik beslist om de pc volledig te formatteren om windows xp home edition er opnieuw op te zetten. Het formatteren lukt prima maar zodra hij de bestanden van de originele cd begint te kopieren voor installatie blijft hij vasthangen bij .inf bestanden. Hij zegt dat deze niet kunnen worden gekopieerd. Ik heb reeds met verschillende installatiecds geprobeerd maar het blijft hetzelfde. Iemand die hier raad mee heeft? Of gewoon binnendoen bij een speciaalzaak?

Met vriendelijke groeten

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wanneer je steeds verschillende cd's gebruikt (toch geen kopie van elkaar?) dan zou het je cd-speler nog kunnen zijn.

Money for nothin' and your chicks for free

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Wat gebeurt er als je er een Linux Live CD in steekt en dan herstart? Als die het wel doet dan kun je hardware problemen dus uitsluiten en zijn je Windows XP CD's wellicht corrupt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:40
Als je een echte tweaker bent en je bent niet vies van wat experimenteren (wat kan je verliezen, als je machine toch al hebt schoon geveegd), kan je ook een XP-USB install proberen.

Only when it is dark enough, can you see the stars