Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan80
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-04-2021
Sinds enige maanden heb ik een Samsung LE-32B650 en die bevalt me prima. Nu sinds een paar weken heb ik daar mijn PC op aangesloten via HDMI. Ook dit werkte perfect en kon gewoon van de volle kwaliteit genieten.

Echter sinds gisteren krijg ik ineens geen signaal meer via de HDMI aansluiting. Ik heb verschillende kabels geprobeerd, andere apparaten via HDMI doen het ook niet meer.. Het enige wat het nog doet is als ik mijn pc aansluit op poort HDMI3/DVI, maar op een of andere manier lijkt de doorvoer van deze aansluiting langzaam, want kan geen 1 film/spel op 1080p draaien (wat op de andere aansluitingen HDMI 1 en 2 wel kan).

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Is het mogelijk dat mijn hele HDMI blok van de TV naar de knoppen is? Zijn er nog andere dingen die ik kan testen?

En wat zou er misschien voor gezorgd kunnen hebben dat (als dat het het geval is) mijn HDMI blok er ineens mee ophoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33
Je hebt precies gedaan wat je moet doen om te testen nl: andere kabel geprobeerd en een ander apparaat aangesloten.

Denk inderdaad dat het aan de tv ligt en dus moet je Samsung NL bellen en een monteur laten langskomen. Als het goed is zijn daar geen kosten aan verbonden. Zorg dat je het serienummer bij de hand hebt als je belt, dan kunnen ze meteen zien of je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan80
Ok, bedankt voor je antwoord.. Monteur zou fantastisch zijn... heb nl niet zoveel zin om dat ding op te sturen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Bij mij heeft m'n nieuwe (Samsung) plasma dat ook een aantal keren gedaan, spontaan tijdens het spelen verloor hij z'n ingang, was ook niet meer zichtbaar in het lijstje van aangesloten apparaten en was daarna ook na herhaaldelijk uit en aanzetten niet terug te krijgen.

Nadat ik de stekker eruit had getrokken was het dan weer opgelost. Nu is het al een week of 2 goed, dus ik kijk het nog even aan. Lastig is ook dat het niet door mezelf te reproduceren is en zo weinig voorkomt, dat een monteur ook niet zoveel zal kunnen uitrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan zoiets niet veroorzaakt worden door een aardlus? Zijn je pc en de televisie op hetzelfde stopcontact aangesloten of zitten ze op verschillende plekken in de muur? Ik heb nml al verschillende problemen gehad met apparatuur die op verschillende plekken geaard was. Dan krijg je een spanningsverschil tussen de twee, bij analoog aangesloten geluidsapparatuur uit dit zich in een 50Hz bromtoon, digitaal merk je er eigenlijk niks van, maar ik kan me niet voorstellen dat die hdmi-ingang dat leuk vindt :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan80
Nee alles zit in hetzelfde stopcontact.. TV, PC en Home Cinemaset

@HvB83 Stekker heb ik er al uit gehad enzo, maar geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan80
Samsung gebeld en lijkt er inderdaad op dat er iets mis is met de TV. Echter: die thuisservice geldt pas vanaf 37" tv's en dit is een 32".. Moet dus met dat ding naar de Mediamarkt terug en zij sturen hem op.. Bummer..
Pagina: 1