Ik heb een pagina in PHP gemaakt die categorieën met vragen in afzonderlijke div's plaatst. Omdat de antwoorden op deze vragen geprint moeten worden wil ik graag dat deze div's niet over meerdere pagina's gesplitst worden. Dit dacht ik op te lossen door de div een css page-break-inside: avoid mee te geven, dit haalt echter niks uit: de div wordt nog steeds uit elkaar getrokken.
Dit zijn de CSS settings van de div
En zo komt de geprinte pagina er uit te zien:

Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zoals een page-break-after: auto op de #cat div, div float op none gezet maar niks werkt. "page-break-after: always" op de #cat div werkt wel, maar dan komt iedere categorie op een aparte pagina te staan en dat is niet de bedoeling.
Zie ik iets over het hoofd?
Dit zijn de CSS settings van de div
code:
1
2
3
4
5
6
| #cat { background-color:F1F1F1; margin: 0; margin: 50px 0 0 0; page-break-inside: avoid; } |
En zo komt de geprinte pagina er uit te zien:

Ik heb verschillende dingen geprobeerd, zoals een page-break-after: auto op de #cat div, div float op none gezet maar niks werkt. "page-break-after: always" op de #cat div werkt wel, maar dan komt iedere categorie op een aparte pagina te staan en dat is niet de bedoeling.
Zie ik iets over het hoofd?