Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7x64] Mediabibliotheek blijft constant updaten

Pagina: 1
Acties:

• p2kNLsander
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 23:42
Goedemiddag,

Ik heb nu sinds een aantal maanden Windows7 op mijn computer gezet. En om de eerste vraag alvast te voorkomen "Ja hij is legaal". Het gaat hier om een Windows 7 64 bit. Het is een schone installatie geweest dus geen update.

Wat is mijn probleem?

Sinds een week of 2 blijft bij Windows media player 12 (v. 12.0.7600.16415) de mediabibliotheek constant updaten. dit gaat met een cpu van ongeveer 25%. Wat vrij irritant is als je aan het gamen bent.

Wanneer het programma eindelijk klaar is begint het na ongeveer een minuut gewoon weer vrolijk opnieuw.
Het probleem gaat constant door, dus ook wanneer ik wmp afsluit via het kruisje.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Afsluiten via Taakbeheer: Proces start gelijk weer opnieuw en gaat weer laden.
- Via opties bij mediabibliotheek alle vinkje`s uitgezet.
- Via opties bij speler het vinkje uitgezet bij verbinding met internet maken.

Systeem specs.

- Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz
- Geheugen: 8,00 GB Corsair XMS2 TWIN2XP2048-6400C4G

Fabrikant ASUSTEK COMPUTER INC
Model P5W DH Deluxe
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 8,00 GB RAM
Type computer 64-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 4

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :)

• p2kNLsander
Vergeten om een topic naam in te geven, kan een modje dit doen? "mediabibliotheek blijft constant updaten"
sorry

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:10
Tot nu toe lijken er maar een paar beperkte oplossingen te zijn.

Downgrade naar WMP11 of wat bij sommigen werkt is om de My Music en My Pictures mappen te verplaatsen uit je My Documents map.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Novi schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:21:
Tot nu toe lijken er maar een paar beperkte oplossingen te zijn.

Downgrade naar WMP11 of wat bij sommigen werkt is om de My Music en My Pictures mappen te verplaatsen uit je My Documents map.
Eh....de My Music en My Pictures map staan standaard niet in je My Documents map. Dit was overigens bij Vista ook al zo.. :+

Overigens niets via Google kunnen vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 18-01-2010 12:35 ]

• p2kNLsander
Alleen gezocht in het Nederlands, niet aan het engels gedacht, gelijk ff doornemen. thnks