Ik heb bij een verbouwing luidsprekers ingebouwd in de plafonds:
keuken : 2 x Speaka 8 ohm, 30/80 W
Living: 2x ELA 8 ohm, 20/45 W
Bij de TV: 2 x Speaka 8 ohm, 30/80 W (zou samen met de TV moeten spelen)
In de badkamer: 2 x Visaton FRS10 / 4 ohm , 25/50 W
Nu wete ik niet welk soort versterker en /of verdeler dat ik hiervoor nodig heb...
Kan mij iemand helpen?
Ik heb gevonden op Conrad : Pioneer A-307R Stereo versterker RMS vermogen 2 x 65 W, 6 audioaansluitingen, 2 luidspreker uitgangen, Omschakeling tussen luidsprekerpaar A en B
Loudnessfunctie.
Hifiversterker met een krachtig, helder geluid. De hoogwaardige Direct Energy MOS-FET-schakelcircuits met een hoge stroomstabiliteit drijven ook luidsprekers met een lage impedantie aan en zorgen voor een stabiele werking.
Kan iemand mij uit deze moeilijke situatie helpen, want ik ken hier dus héééél weinig van..
Alvast bedankt.
Joeri
keuken : 2 x Speaka 8 ohm, 30/80 W
Living: 2x ELA 8 ohm, 20/45 W
Bij de TV: 2 x Speaka 8 ohm, 30/80 W (zou samen met de TV moeten spelen)
In de badkamer: 2 x Visaton FRS10 / 4 ohm , 25/50 W
Nu wete ik niet welk soort versterker en /of verdeler dat ik hiervoor nodig heb...
Kan mij iemand helpen?
Ik heb gevonden op Conrad : Pioneer A-307R Stereo versterker RMS vermogen 2 x 65 W, 6 audioaansluitingen, 2 luidspreker uitgangen, Omschakeling tussen luidsprekerpaar A en B
Loudnessfunctie.
Hifiversterker met een krachtig, helder geluid. De hoogwaardige Direct Energy MOS-FET-schakelcircuits met een hoge stroomstabiliteit drijven ook luidsprekers met een lage impedantie aan en zorgen voor een stabiele werking.
Kan iemand mij uit deze moeilijke situatie helpen, want ik ken hier dus héééél weinig van..
Alvast bedankt.
Joeri