Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvs
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 10:30
Beste Tweakers,

Ik sta op het punt om de Onkyo SR TX607 receiver te kopen maar kom er alleen nog niet uit met welke speakers ik daar nu bij ga kopen.

Ik weet dat het een kwestie van smaak is en dat je door te luisteren moet bepalen welke speakers je wilt maar ik heb geen idee aan welke merken en of types ik moet denken.

Hierbij graag jullie advies. Ik heb een totaal budget van 700 euro voor receiver en boxen. Laten we zeggen dat ik voor de receiver 350 kwijt dus heb ik nog 350 euro over voor de boxen.

Ik kijk vooral naar films en af en toe zal ik het ook gebruiken om erop te gamen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20
Helaas werkt het hier op GoT niet zo. Helemaal omdat er nu één grote opsomming zal volgen met merken en typen speakers. Je geeft zelf al aan dat het smaakafhankelijk is en dat je niet blind op anderen af kan gaan. Dus naar mijn inziens is dit een topic wat niet echt levensvatbaar is. Daarbij geef je ook niet aan of je voor die 350 euro alleen twee vloerstaanders wilt of een complete 5.1 set. Ik neem aan een 5.1 set aangezien je anders geen meerkanaals-receiver zal nemen...

Zie ook het beleid van dit subforum: AUD beleid. Daar staat in genoemd hoe een "wat moet ik kopen" topic overlevingskans heeft.

Idem met De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid betreffende het eigen input-deel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.