Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer geeft onscherpe afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:18
Ik ben in het bezit van een Canon MP520 die sinds enkele maanden niet meer scherp print. Daarbij valt op dat de verticale lijnen als het ware zigzaggend lopen en sommige kleuren niet goed opgevuld lijken te worden.
Nou heb ik de printer enkele maanden geleden bij een verhuizing ook een stukje laten vallen :P dus wellicht dat er iets niet helemaal meer lekker zit, maar ik heb ook refills gebruikt als patronen en vroeg mij af of het daar ook aan kon liggen.

Via het menu van de printer heb ik enkele schoonmaakacties gedaan maar die helpen niet en het opnieuw uitlijnen van de printer is voor mij eigenlijk een groot raadsel aangezien ik die setup eigenlijk niet eens snap.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rgj.post/voice.jpg

Zoals je kan zien moet ik ook de inktpatronen vervangen aangezien ze zo goed als leeg zijn, maar het probleem is ook zichtbaar. Om de zoveel regels lijkt er ook iets mis te gaan. Het is trouwens geprint op de laagste kwaliteit, omdat het hier duidelijker is.
Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 18-01-2010 09:12 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Beide punten die je noemt kunnen afdruk problemen veroorzaken. Het laten vallen kan resulteren in een printer die niet meer goed uit te lijnen is (beschadigd loopwerk), het niet goed opvullen van vlakken kan aan de refill inkt liggen... inkt iets te dik of te dun bijvoorbeeld, of een tint die teveel afwijkt van de originele inkt.