Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig een nieuwe telefoon uit te zoeken. Maar kan er zelf niet helemaal meer uit komen.

Ik heb de afgelopen tijd veel gebruik gemaakt van Sony. Maar ben echter niet bang om over te stappen naar een ander merk.

Ik ben dus aan het twijfelen. De N97, of nog even wachten op de Xperia X2.

Als er eventueel nog andere opties zijn dan deze 2, vind ik dat natuurlijk niet erg om te horen:)

Wat ik zoek in een telefoon:
- Een beetje snelheid. (Bij de Sony merk je toch af en toe nog wel wat traagheid helaas)
- Een goede camera.
- Een mooi/luxe interface.
- Makkelijke email, msn, hyves besturing.
- Een QWERTY toetsenbord.

Ik ben niet een expert in telefoons, heb er alleen veel gehad en weet er wel wat van :+

Dus, als iemand me een beetje opweg kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
een nokia n900? Misschien een HTC touch pro 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Metalbg, welkom op GoT :)

Een Tweaker leest eerst reviews, ervaringentopics, weegt het een en ander af, en maakt dan zelf een keuze. Als dat jou niet lukt, geef dan eens aan waarom je geen keuze kunt maken? Wat zijn je specifieke vragen. Wij kunnen geen telefoon voor jou uitzoeken. We kunnen je wel helpen bij het antwoorden van vragen die je nog hebt nadat je jezelf ingelezen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Kijk ook eens naar de Motorola Milestone, heeft alles wat jij zoekt (gezien bovenstaande punten).
Kan Android zeer aanraden, goed besturingssysteem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

@ RoD. Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Maar ik ben ook best veel bezig geweest met de reviews. Alleen het probleem is dat ik nog maar weinig over de Xperia X2 kan vinden. Logisch natuurlijk omdat er nog weinig gebruikers zijn. Misschien dat iemand mij kan doorverwijzen met een link die mij wijzer kunnen maken?

@ AMD1800. De HTC touch pro 2 heb ik overwogen maar vanwege zijn camera toch afgevallen. Aangezien ik de camera ook veel gebruik. Ik kan nog even gaan kijken naar de N900. Heb hem een beetje overzichtelijk bekeken. Maar nog niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik zou in ieder geval niet gaan voor een X2, is ongeveer een X1 met een andere behuizing. Ik zou dubben tussen de N900 en de Motorola Milestone/Droid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm okey.

Maar is de N97 mini enige match voor deze telefoon? Voor de N900?
Want ik weet niet of ik het hele "Linux" idee wel leuk ga vinden.
Werkt het sneller? Werkt het fijner? Qua interface en internet etc.

Mijn vragen zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zijn dus dingen die je zelf zal moeten bepalen. De werking kun je uit reviews, filmpjes en ervaringen halen. Lees dus eerst de topics er over door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

X2 is nog niet verkrijgbaar (afaik), dus daar zal je niet veel ervaringen over lezen....

Pure specs vergelijking is dan dus alleen mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb toevallig vandaag even in de winkel de N900 bekeken en snel doorgespit.

Maar helaas, wat ik van de andere Nokia's ook al vond: "Te saai".
Maar dat is ook puur mijn mening..

Wel haarscherp beeld en een leuke constructie (waarvan het toetsenbord iets aan de krappe kant).

Ik blijf verder kijken:)
Pagina: 1