Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Eagleman7
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:30
Hallo,

Ik zoek een nieuwe mobiel omdat ik mijn lg cookie ( half jaar oud ) al helemaal zat bent

LG is TROEP omdat het uitvalt terwij batterij nog vol is. gaat bellen in je zak, bijna geen opties zijn.

Ik zoek nu een goede nokia of samsung

ik heb een budget tot 300 euro.

ik wil er mooie filmpjes mee kunnen maken en goede foto's. ook een goeie muziek kwaliteit.

touchscreen of standard maakt mij niet zoveel uit.

zet maar iets neer en dan bekijk ik het want ik heb geen idee wara ik moet zoeken omdat er zoveel mobiels zijn

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Wat dacht je van in een winkel?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:58
nokia n86? Nokia N97? Als je googlet op directsales vodafone kom je nogal eens een goede aanbieding met n97 of n97 mini van ze tegen in combinatie met een abbonement.. in de zin van 2 jaar lang 50 procent korting..

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 12:38

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

18 jaar en nu al te lui/laat hij anderen het werk doen :/

bovendien is het nogal een kwestie van smaak, dus ga lekker zelf kijken wat je leuk vind. Mocht je 3 toestellen hebben en de verschillen/voordelen hier willen discussiëren, dan wordt het al een heel ander verhaal. :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar kun je inderdaad beginnen. Met de beschikbare filters kun je een aantal toestellen uitzoeken die aan je eisen voldoen. Vervolgens kun je reviews gaan lezen en ervaringentopics doornemen. Weeg dan de voor- en nadelen tegen elkaar af en kom tot je keuze. Mocht je dan nog met specifieke vragen zitten kun je ze stellen, maar het is niet de bedoeling dat wij voor jou een telefoon op gaan zoeken. Daarom doe ik dit topic op slot en zou ik je willen verzoeken om Het algemeen beleid eens door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.