Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wachtwoord onthouden WM werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb vandaag een nieuwe installatie uitgevoerd. Windows vista staat nu op de pc.
Dat ging helemaal goed. Geen problemen tegen gekomen.

Toen ik een nieuw e-mailaccount in Windows Mail wilde toevoegen ging alles ook nog goed,
tot dat ik Windows mail afsloot en weer op starte. Ik moest weer opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord intypen.
Ook toen ik het vinkje bij "wachtwoord onthouden" plaatste, bleef ik het probleem houden dat hij steeds opnieuw ingetypt moest worden.

Ik heb gegoogled en verschillende dingen geprobeerd.
- Eerst heb ik de map in C:\Users\Jorn\AppData\Roaming\Microsoft\Protect verwijderd.
- Toen heb ik in het register geprobeerd de "onderliggende map" in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider te verwijderen. Dat wilde niet.
- Vervolgens heb ik gecontroleerd of de user die ik gebruikte wel de goede rechten had. Die had hij.
- Daarna heb ik geprobeerd het vinkje bij Machtigingen voor alle onderliggende objecten opnieuw instellen en doorgeven van overneembare machtigingen bij de machtigingen in te stellen.
Daar krijg ik een foutmelding dat het niet is gelukt.
- Ik heb de map die ik verwijderd heb aan het begin terug gezet en het nogmaals geprobeerd. Geen resultaat.
- Ik heb het in veilige modus geprobeerd
- Ik heb geprobeerd die "map" te verwijderen als administrator

Er staat geen antivirus programma aan.

NIETS werkt! Wie kan mij helpen? Waarom onthoud WM dat wachtwoord niet?

Alvast bedankt

Marijn

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 20:14
en je hebt alle instellingen in Windows mail goed staan zoals je mail provider aangeeft?

Thanks Mate

Verwijderd

Topicstarter
Ja, want als ik het wachtwoord handmatig intyp als hij er weer om vraagt werkt het, maar hij onthoud het wachtwoord niet. Elke keer als ik windows mail opstart moet ik weer opnieuw mijn wachtwoord intypen.

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

staat er een wachtwoord op je windows account?
Ik meen me te herrineren dat als er geen wachtwoord op je account staat, het onthouden van dat soort zaken ook niet werkt.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Staat geen wachtwoord op, maar dat was voor de herinstallatie ook niet het geval.
Toen nooit problemen gehad...